میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

بی کفنی

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ب.ظ
دارم فکر می کنم که چه کنم کفن از کفم برود
شاید با بی کفنی شبیه شوم
  • میم شین

نظرات (۳)

سلام

ببخشید منظورتون با یک بی کفنی هست؟

پاسخ:
من اشتباه زیاد دارم
ضمنا سلام

سلام.

وبلاگ خوبی دارین.دلم نمیخواد هیچ عیبی داشته باشه.

 

اگه میدونستم ناراحت میشین نمیگفتم.

پاسخ:
سلام خوشحل می شم وقتی نظر شما رو می خونم
ممنون
دوستتون دارم

سلام.

شما لطف دارین.

 

پاسخ:
قربون شما برم
فقط ای کاش می دونستم که شما؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">