میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

جمله سازی

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ
می خواهم به یاد قدیم جمله بسازم
در
مادر از ضرب در وجودش منهای محسن به علاوه ی میخ شد
کوچه
مادر در خانه زمین خورد، در کوچه افتاد، و گفت کو، چه شد علیِ من؟
فدک
مادر در خطبه خوانی اش فدک ستاند، در کوچه فدک را فدای حجابش کرد
سیلی
مادر خودش سِیلی از باران بود ولی سیلی هم سد باران نشد
فنفذ
همان بهتر که از این قسمت نمره نگیرم، بمیرم هم نمی نویسم(نقطه سر خط)

اگر این روایت امام صادق را ننویسم که بیشتر جان می دهم:
وقتی خلیفه ی دوم به مقام خلافت رسید، حقوق همه ی کارگزارانش را به خاطر مالیات کم کرد الّا قنفذ چرا که امام صادق فرمود: ... .
  • میم شین

نظرات (۱۲)

  • ترنم تنهایی
  • منم گدا منم گدا گدای کوی فاطمه (س)
    روز و شبم میگذرد به گفتگوی فاطمه (س)

    فتاده دل بپای او صفای دل صفای او
    داده به عشق آبرو آب وضوی فاطمه (س)

    منکه غمین وخسته ام دیده زغیر بسته ام
    بود دل شکسته ام به جستجوی فاطمه (س)

    دل شده پای بست او دیده بود بدست او
    مستم ومست . مست او .مست سبوی فاطمه(س)

    جهان ازاوست گلستان جنان ازاوست گل فشان
    میدهد ای جهانیان بهشت بوی فاطمه (س)

    میان کوچه ای خدا به پیش چشم مجتبی (ع)
    دست سیاه شب چرا خورد بروی فاطمه(س)
    پاسخ:
    فاطمه...
    عباس بن عبدالمطلب می گوید به علی(ع) عرض کردم چه مانع شد که آن فلانی(عمر) حقوق همه کارگزاران خود را نصف کرد ولی حقوق قنفذ را به تمامی داد، علی (ع) نگاهی به اطراف خود کرد و آنگاه دیدگانش پر از اشک شد و فرمود در پاداش آن تازیانه ای است که به فاطمه زد و در حالی چشم از جهان فرو بست که اثر آن تازیانه چون دملی بر بازوی او باقی مانده بود.( کوثر ولایت، عبدالرحیم موگهی، ص 87)
    چرا نگفتی قنفذ اشک مولامو درآورد و دلش رو شکست.......................................
    این جمله جاماند!
    علی دلش از وسعت دریا و آسمانها فراتر میرود!تنها چیزی که دلش را به درد می آورد و غمش را به اشک چشمانش مبدل میسازد اسم قتفذ ملعون است...
    پاسخ:
    ممنون
    من دلم طاقت این حرفا رو ندارم
    اکر هم می نویسم
    بارها گفتم به مادر و بقیه حضرات که موقع نوشتن و کارکردن خودم نفهمم چی کار می کنم
    باید بنویسید
    چه کسی رو میشه پیدا کرد که علی را دوست داشته باشد اما از غم روزهای سختش دلش خون نشود!
    من همیشه توو این فکرم که علی با چاه چه میگفت...
    اما واضحه چی میگفت!
    فاطمه...قنفذ...مغیره...محسن....میخ در....فاطمه...
    پاسخ:
    داداشم روضه نوشتن سخته
    من مردش نیستم
    یه دفعه یه چی می گم که ...
    نه
    نه
    من طاقت ندارم
    این مطالبی هم که روی وبلاگ قرار می گیره از قبل نوشته شده
    الان نه...
    سلام
    :(
    چقددردداره پستاتون
    پاسخ:
    سلام
    حیف واقعاً دلم نمیاد و اصلاً نمی تونم
    وگرنه می نوشتم
    دردآور تر
  • محمد علی مرادی
  • سلام
    :'''(((((((((((((((((((((
    پاسخ:
    سلام
    خدا لعنت کند قنفذ را

    الهی دستش بشکند

    مادر مادر
    پاسخ:
    آه
    سلام
    تسلیت
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
  • علیرضا غفاری
  • امام از مغیره و قنفذ....
    پاسخ:
    :(
  • علیرضا غفاری
  • امان
    پاسخ:
    آه
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه جمله های تلخی...
    پاسخ:
    آره...
  • محدثه انصاری
  • لاحول و لا قوه الا بالعشق
    لا عشق و لا عصمه الا زهرا....

    شاعر قاسم صرافان
    پاسخ:
    به به
    اتفاقاً هفته ی پیش شام رو کنار آقا قاسم بودم
    سلام
    همینطور که گفتم بعضی چیزها رو نباید، نباید نه نمیشه در موردش حرف زد 
    جمله سازی لازم نیست، کلمه بگید ناله بزنیم
    التماس دعا

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    یه کلمه می نویسم و جمله ای نمی سازم
    سقط
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">