میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

مادر آمدنت مبارک

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
ما ضمیر منفصل فاعلی اول شخص جمع
مان صفت ملکی متصل اول شخصی جمع
و وقتی در یک کلمه این ما و مان جمع شود
چه می شود؟!
مامان
لطفاً جمع هستیم ولی کنار هم بیاییم تا زیباتر شویم

جا به جا نوشت:
باید اول این رو می نوشتم ولی به هر حال
پدرش فرمود بهشت زیر پای مادران است
و پدرش مادرش را فقط در کودکی دید
به دنبال بهشت بود
پس دخترش مادرش شد
به دنیای خاکی خوش آمدید
لطفاً مراقب نور خود باشید
اینجا دسیسه می کنند برای خاموشی انوار

مثلاً من هم شاعرم

زبانم الکن از گفتن، دلم اما چه خوشگو شد
دلم نام تو را برد و دهان من چه خوشبو شد

حواس ذهن آشفته م، کنار اسم تو جمع س
وگرنه فکر من هر آن، به این سمت و به آن سو شد

اگر قلبم تو را خواهد، اگر فکرم تو را گوید
اگر، اما، چه گویم من؟ دو دستم پیش تو رو شد

خیالم پیش تو راحت کنارم هستی و هستم
کنارت چشم من جوشید و گونه م مثل یک جو شد

زبانم لال و گوشم کر، اگر یک لحظه، ای مادر!
برای خود بگویم که: شمایم یا تو ام، او شد

  • میم شین

نظرات (۱۴)

باسلام .

رویش معرفت ؛ وبلاگی برای آشنایی بهتر با رشته علوم انسانی.

سری به وبلاگ ما بزنید:http://rouyesh790.blog.ir/

درضمن ممنون از وبلاگ خوبتون

پاسخ:
سلام
خیلی علوم انسانی خوبِ
سلام
ولادت مادر بر امام عصر روحی فدا مبارک
یاعلی
پاسخ:
سلام
مبارک
یاده وبلاگ مجنون رضام افتادم
  • علیرضا غفاری
  • ولادت مادر سادات مبارک باشه
    پاسخ:
    مبارک باشه
  • علیرضا غفاری
  • با اجازه گپی
    پاسخ:
    مطلب برای برداشتن و استفاده کردنِ
  • علیرضا غفاری
  • اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و ال محمد
    فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب
    فاطمه فخر زنان، روز حساب
    فاطمه یعنی رضای کردگار
    شاهکار خلقت پروردگار
    ولادت حضرت فاطمه(س) مبارک باد
    پاسخ:
    ممنون
    بر شما هم ویژه تر مبارک
    سلام
    عیدتون مبارک
    زیبا بود
    "خیالم پیش تو راحت کنارم هستی و هستم"

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    عید بر شما هم مبارک

    عکسی جدید در "دل گرافی " بارگزاری  شد....

    http://delgraphi.blog.ir/

    نظر یادتون نره!

    پاسخ:
    ...
    سلام  نوشته های خیلی خوبی دارین 
    خیلی .... خیلی ...... 

    خوشحال میشم اگر دوست داشتین به ولاگم سر بزنین و نظرتونو بفرمایین
    پاسخ:
    سلام
    به روی چشم
    با سلام
     عرض تبریک به مناسبت اینکه این وبلاگ به  عنوان  یکی از وبلاگ های برتر سال 93 شناخته شد.
     ان شا الله موفقیت های شما  در عرصه  فضای مجازی و جنگ نرم ادامه داشته باشد
    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    واقعاً شگفت انگیز شدم
    واقعاً دچار گرفتگی روحیه شدم
    از این به بعد بهتر کار می کنم ان شاء الله
    سلام
    وعرض تبریک به مناسبت اینکه این وبلاگ به  عنوان  یکی از وبلاگ های برتر سال 93 شناخته شده ان شا الله موفقیت های بیشتر شما...


    پاسخ:
    سلام
    خیلی برام جالب بود که بین این همه خوب، یه خراب هم اسمش اومد
  • سید محمد تقی سیدی
  • سلام علیکم
    ولادت مادر سادات بر شما هم مبارک
    اگرچه سید نیستید ولی چون در پناه مادرید مادر شماست...
    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم تبریک
    ممنون بابت خط آخر
  • محدثه انصاری
  • شعر قشنگیه اما جای کار کردن داره در ضمن اون شعر از خودم بود!
    پاسخ:
    خواهش
    خوشحال می شم نقد بفرمایید
  • خادمة الشهدا
  • سلام و عرض تبریک...
    پاسخ:
    سلام و عرض همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">