میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

میم

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

با کسب اجازه از خودش

و با دعوت از اشک

می نویسم از:

حسن فقط هفت سال میم کم داشت


ادامه نوشت:

میم مثل خود مثل

میم مثل میم شین

میم مثل من که برای مادر می نویسم

میم مثل مادر

میم مثل محسن

میم مثل میخی که

  • میم شین

نظرات (۱۱)

سلام این یکی نوشته برا من خیلی مجهول بود 
متوجه نشدم چند بار هم خوندم ولی متوجه نشدم ... 

پاسخ:
سلام
اشتباه نوشته بودم
صبح تازه فهمیدم که جای کم نوشتم زیاد و الان تازه ویرایشش کردم
منظورتونو از خدافظی نفهمیدم؟ خداحافظی از وب؟؟
پاسخ:
خداحافظی در اون لحظه
فهمیدنش سخت بود
پاسخ:
اشتباه نوشته بودم و الان ویرایش شد
به هر حال عذر کثیر
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حسن فقط هفت سال میم کم داشت

    خیلی خوب بود....

    میم مثل محسن...
    + داشت 
    عزتتون مستدام 
    پاسخ:
    قربونتون

    مگر نه ما همگی زادهء ابـوالبشریم؟

    مگر نه ما ز یکی مادر و ز یک پدریم؟

    مادرمون زهراست

    مادر جان دستمان رابگیر...



    پاسخ:
    ان شاء الله

     زیبا بود...

    پاسخ:
    ممنون
    مرا به باغ و بهاران چه کار، دور از تو ؟

                                  مرا چه کار به باغ و بهار، دور از تو ؟

    بهار آمده اما نه سوی من که نسیم

                                  زند به خرمن عمرم شرار، دور از تو

    به سرو و گل نگراید دل شکسته‌ی من

                                   که سر به سینه زند سوگوار، دور از تو

    هم از بهار مگر عشق، عذر من خواهد

                                   اگر ز گل شده‌ام شرمسار، دور از تو

    به غنچه ماند و لاله، بهار خاطر من

                                   شکفته تنگ‌دل و داغدار، دور از تو

    نسیمی از نفست سوی من فرست که باز

                                   گرفته آینه‌ام را غبار، دور از تو

    گلم خزان‌زده آید به دیدگان که بهار

                                  خزانی آمده در این دیار، دور از تو

    دلم گرفت، اگر نیستی برم باری

                                  کجاست جام می خوش‌گوار، دور از تو؟

    چه جای صحبت سال و مه و بهار و خزان؟

                                  که دل گرفته‌ام از روزگار، دور از تو



    پاسخ:
    کجاست جام می خوش گوار دور از تو
    حرف کرم توهمه جا ورد زبان است
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
    ****
    گمان مبرکه حسن بی ضریح وبی حرم است
    کریم آل عبا هرچه هست میبخشد
    پاسخ:
    حسن ...
    سلام
    ... :(

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
  • انسان نیازمند
  • یازهرا


    پاسخ:
    یا زهرا
    سلام

    میم مثل مادر

    میم مثل محسن


    ان شالله در پناه حضرت باشید

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    یا علی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">