میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

ارسال روضه به کربلا

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
از وقتی پسر بزرگت به برادرش فرمود لا یوم کیومک یا اباعبدالله باب گریز روضه باز شد
و شب جمعه ای دوباره رسید
و پای من به کربلا نرسید
پس روضه ای می نویسم
شاید که شما به گوش حسینتان برسانید
روزهای دوشنبه و پنج شنبه به سراغ قبر شهدا می رفتی
و عمویت را صدا می زدی
و دردهای دلت را به گشو عمو می رساندی
(قرار نیست روضه ی مادر بنویسم، بسنده می کنم تا همین جا)
و نیم قرن بعد فاطمه ای دیگر ظهور کرد
پای رفتن نداشت
پس به زور شلاق عمویش با سر آمد
و درد های دلش را ...
با رخصت از آقای انجوی نژاد که کمی دست بردم توی شعر زیباشون
بی حیا کِی بخت من پا می دهد
کودک و سیلی چه معنا می دهد
هرچه می خواهی بزن اما چرا
چکمه هایت بوی بابا می دهد

  • میم شین

نظرات (۹)

آخی...
کربلا....
پاسخ:
حسین
خییییییییییییلی وب خوبی دالی.
خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنیم.
پاسخ:
تبادل کنیم
سلام
چقددردوغم داشت شعر:(


پاسخ:
سلام

کرب بلا ای زمین تف دیده سخن بگو از دل حسینیانت...
پاسخ:
کربلا
کربلا...
پاسخ:
حسین
سلام 
.... 
....... 
حرفی نیست.... 
کربلا ..... 


با مطلب جدید وبلاگم به روزه دوست داشتید سربزنید



پاسخ:
سلام
حتماً ان شاء الله خدمت می رسم
آقای شریفی چرا هدر وبلاگمو درست نکردی؟سرکار گذاشتی مارو؟؟
پاسخ:
داداش همین الان نظرت رو دیدم
سرکار بودم
بعد هم رفتم کارگاه شعر
الان هم یه چند دقیقه ست رسیدم
در اسرع وقت به روی چشم
الان هم دارم می رم هیئت
ان شاء الله فردا
منو ببخش
باشه مارو هم دعا کن
پاسخ:
بازم منو ببخش

خیلی زیبا بود

پاسخ:
بیش از اندازه لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">