میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

انار

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
وقتی دلیل ایجاد فصول باشی
دیگر نیاز نیست که فصل انار باشد
حتی اگر پسرعمویت سبدسبد انار ببخشد
انار با پای نداشته اش می آید
  • میم شین

نظرات (۱۱)

  • سید محمود موسوی
  • احسنت...
    پاسخ:
    شما هم
  • محمدعلی معتضدیان
  • http://salehin-chamran.blog.ir/
    ممنون میشم به ما سر بزنید.
    پاسخ:
    در اسرع وقت چشم
    هرچقدر می گذره فهم حرفاتون سخت تر می شه... 
    من دوخط اخر متوجه نشدم.... 


    ماه شعبان بهتون تبریک می گم... 
    پاسخ:
    ایراد از منِ
    ان شاء الله بهتر بشم
    البته دعا کنید
  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروز هستم با عنوان :

    از بازیگران مجازی تا بازی خوردگان حقیقی عفت و حیا در شبکه های اجتماعی

    به آدرس زیر :

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1394/02/29/bazi1423423

     

    باشتکر.........

    فرهنگ پرواز

    یاعلی ع

    پاسخ:
    با جواب سلام
    سلام
     منم متوجه معنی این مطالب  نشدم....

    :(
    پاسخ:
    سلام
    ضعف در نوشتار بنده ست
    ان شاء الله جبران کنم

    من اناری را می کنم دانه
                        به دل می گویم کاش این مردم دانه های دلشان پیدا بود ...
    «سهراب»


    پاسخ:
    کاش این مردم دانه های دلشان پیدا بود

    انار ترک برداشت. کودک دست برد و انار ترک خورده را از شاخه چید.

    کودک باخود گفت راز رسیدن همین بود ... ترک خوردن


    پاسخ:
    ترک خوردن

    سلام... 
    ممنون از توضیحتون
    همش فکر میکردم اگر ماه شعبان بیاد اولین مطلب راجع به پسر زهرا ع رو تو وبلاگ شما می خونم.. !!:-)

    نمی دونم شایدم من خییییییییلی بیش از حد هیجان تولد حضرت حسین ع حضرت عباس ع وحضرت مهدی ع دارم!:-)
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله اون رو هم می خونید
    مطلبش آماده ست
  • لبیک یاحسین ...
  • بسیار زیبا...
    پاسخ:
    بسیار ممنون
  • علیرضا غفاری
  • ضعیف بود
    انار قبلی بهتر بود
    پاسخ:
    مطالعه م کم شده
  • رهرو زینبی
  • خیلی زیبا بود...
    پاسخ:
    خواهش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">