میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دو عروس

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

برای دلم روضه خواندم

از دو عروس بادو حال متفاوت

یکی اسمش رباب بود

یکی اسمش جعده

رباب که به کنار

اما برای جعده می گفتم چقدر امام را شاد کرد

وقتی پاره های جگرش به تشت می ریخت

شاید می گفتند "ممنون" که مرا به مادرم می رسانی


ماه مبارک رمضان مبارک
ان شاء الله رو سفید وارد شوید و رو سفید خارج از این شهر الله
و ان شاء الله مثل من رو سیاهی رو هم دعا کنید

راستی نوشت:
راستی شهدا زنده اند الله اکبر
سند حرفم را در تشییع جنازه شان جست و جو کنید
غرب و شرق در حیرت مانده اند
همه شان فرزندان زهرایند


نظرات (۷)

ممنون که سر زدید پست جدیدگذاشتم خبرتون میکنم
بازم ممنون
پاسخ:
خواهش
  • یه بنده خدای گمنام
  • سلام علیکم
    مطالبتون درباره حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها عالیه.
    اگر مایل به تبادل لینک هستید،اطلاع بدید لینکتون کنم
    پاسخ:
    سلام

    باسلام

    باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

    لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید

     

    پاسخ:
    سلام

  • الفــ میمــ
  • همه ی مطلب به کنار،هم خودش هم زیبایی اش.نکته ی جالب عنوان راستی نوشت بود!دوستش داشتم!
    ماه رمضان برا شما هم مبارک.من هم التماس دعای فراوان دارم.
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون
    سلام 
    ...... 
    بعضی وقت ها حتی حرف زدن هم حرف دل نمی گه ... 
    با اینکه مطلب قابل تأملی نوشتید ولی برداشت ادم به زبون نمیاد...... 


    ماه رمضان مبارک التماس دعا برای ظهور آقا حضرت مهدی عج 
    پاسخ:
    سلام
    برای شما هم مبارک
    ***
    واقعاً گاهی نمی شه حرف های دل رو به زبون آورد

    سلام
    ماهی پر از خیرو برکت پیش رو داشته باشید
    التماس دعا از شما
    پاسخ:
    سلام
    و همچنین
    سلام

     این روزها و شب ها التماس دعا داریم....
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">