میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دعای مادرم - 18

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

مادرم این گونه دعا می کند:

اللهم إنّ مغفرتک اوسع من ذنوبنا و رحمتک ارجی عندنا من اعمالنا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

خدایا بخششت از گناهان ما بیشتر و امیدمان به رحمت تو بیشتر از کارهای ماست

 یاد مناجات شعبانیه افتادم


مواظب نوشت:
ابن ملجم برگزیده ی شهرش بود
تک بود
ولی آخر کاری کرد که تا ابد تک شد
مواظب باشیم

قدر نوشت:
قدر قدر را بدانیم

قلم نوشت:
دیروز روز قلم بود
قسم به قلم
به حروف الفبا
که این چنین معجزه آسا کنار هم این قدر کلام می آفرینند
یاد این بیت آقای زارعی افتادم
چرا این حروف الفبا شکسته
چرا ز
چرا ه
چرا ر
چرا آ
شکسته؟
  • میم شین

نظرات (۲)

سلام دوست خوبم. وبلاگ واقعا خوبی داری. تبریک میگم. امیدوارم همینطور به کارت ادامه بدی [گل]
میدونی برای افزایش بازدید وبلاگت فقط لازمه یک بنر خوب داشته باشی؟! اگر دوست داشتی بنر یا لوگو برای وبلاگت داشته باشی یا کارت ویزیت و یا اینکه قالب اختصاصی برای وبلاگت داشته باشی به من سر بزن یا باهام تماس بگیر.
www.designy.mihanblog.com
آیدی یاهو : mr.en75
شماره : 09373468621
پاسخ:
سلام
ممنون
  • میلاد فرضی زاده
  • چرا ز
    چرا ه
    چرا ر
    چرا آ
    شکسته؟
    پاسخ:
    آه مادر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">