میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دعای مادرم - 19

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
مادرم این گونه دعا می کند:
و وفّقنا لصالح الاعمال و الصواب من الفعال
ما را موفق بدار تا صالحات اعمال و کارهای صواب را داشته باشیم

بی آلایش نوشت:
می دونم
آره می دونم
بد کردم
راه درست رو کجکی رفتم
می دونم دل شکوندم
نامردی کردم، دروغ گفتم، غیبت کردم
اون قدر زیاده که ... بی خیال
اما فقط یه امید دارم، اونم تویی
خدا جون تو این شبا کاری کن
دل همه گیره
بذار غرورا بشکنن
بذار بدیا از صورتمون بریزه پایین
دلامون مثِ بارون تمیز شه
اما خداجون نکنه دوستمونو ول کنیا
نکنه روی ماهتو پشت ابر پنهون کنی
مگه نگفتی از رگ گردن نزدیکتری
کاش می شد می دیدمت
کاش می شد پیشت درد دل کنم
کاش وقتی زمین می خوردیم بیای دستمون رو بگیری
بگی نترس من هستم
خدای من!
کاش اون آقای مهربون بیاد
میگن اون میاد و آدما رو از بدی نجات می ده
خدا جون یه قولی می دی؟
سال بعد همین موقع همین ساعت
آقا بیاد
(نوشته شده توسط سرکار خانم رئیسی)
  • میم شین

نظرات (۲)

سلام
تمام کاش میشد ها عملی هستند
و به هر آنچه نگاه کنی خدا را می بینی
و چه کسی برای درد و دل از خدا نزدیکتر
و چه کسی از خدا برای دستگیری بهتر

یاعلی
onike faghat bahate khodate
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">