میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

سومین پرده - شب سوم

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ

روضه خوان شروع نکرده است.

مستمعین شروع کرده اند. امشب از بهت شروع محرم و دو شب پیش خبری نیست. کسی به روضه خوان اجازه نمی دهد که شروع کند. همه خود روضه خوانند. 

امشب من هم به روضه خوان کاری ندارم. خودم می نویسم. حرف های خودم را

اما ای کاش می شد که روضه خوان بودم.

می دانی چرا؟

قلم من نمی تواند درددل های رقیه را بنویسد.

من با قلم چگونه صدای گرفته را بنویسم؟

من با قلم صدای لکنت گرفته را چگونه بنویسم؟

من با قلم چگونه آبله بنویسم؟

من با قلم چگونه بنویسم که آبله ترکید؟

من با  قلم چگونه بنویسم که از ناقه افتادن چه دردی دارد؟

من با قلم چگونه بنویسم که ...

قلم مقدس است من چگونه جای این سه نقطه هایم حرف های زشت و ناسزاها را بنویسم

لعنت به من که می نویسم

امشب خودتان بروید و ببینید که چه خبر است.

من نمی نویسم.


به حضرت رقیه قسم که روزها منتظر رسیدن این لحظه بودم که برایش بنویسم ولی ...
روزها برای نوشتن امروزم برنامه ریخته بودم و آخر هم ننوشتم آن چه را که می خواستم
فقط این یک بیت قرار بود مطلع حرفم باشد که شد مقطع:
از قبر هم مضایقه کردند شامیان
خوش داشتند حرمت میهمان خویش را
  • میم شین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">