میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

اگر آدم باشی

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ

ای کاش آدم را می دیدم

تا بپرسم حالش را

وقتی شنید الهی یا فاطر بحق فاطمه

همه از بند آخر و یا قدیم الاحسان می گویند


حالا جای نظر سؤال مرا جواب دهید

اگر شما آدم بودید چگونه می شد حالتان با شنیدن یا فاطر بحق فاطمه؟

  • میم شین

نظرات (۱۸)

  • چشم به راهم ...
  • ما که آدم نیستیم اما همین حالا وقتی میگیم یا فاطر بحق فاطمه مو به تنمان راست میشود....

    مادر سادات عشقه.عشق:)))
    پاسخ:
    التماس دعا

    بیان تمام عشق با چه برابری میکند!!!جزء تقدیم دل و جان!..!!..!
    همان جا جان دادن جای مزمت ندارد...
    تمام عشق و احساس است مادر..
    پاسخ:
    تمام عشق و احساس است مادر
    جالب بود
    پاسخ:
    ممنون
    راستی یه راه ارتباطی نشون بدید که بتونم نظرات خصوصی رو لااقل جواب بدم
    ولی به هر حال من کجا شهدا کجا
    یه بیت که تازه دارم روش کار می کنم
    من و تو هردو باایمان ولیکن این کجا وآن
    تو یوسف در دل مصری منم پور بد کنعان
    حالا من و اون شهید جفتمون هم نامیم ولی این کجا و آن
    بالاخره میشه به فال نیک گرفتش!
    همون وبمم یه پست داره ینی الان نوشتمش


    پاسخ:
    به سلامتی
    باید تو شرایطش قرار بگیریم.....
    پاسخ:
    ممنون که سر زدی
  • کمی بودن ...
  • اشک.... 
    پاسخ:
    سایه مادر از سرتون کم نشه
  • خادم الزهرا
  • خیلی سوال سختیه
    از اون حسای وصف نکردنی دارم هنگام شنیدن این جمله
    پاسخ:
    عجب
  • میلاد فرضی زاده
  • چی بگم والا ... دوست نداشتم این پست رو !
    پاسخ:
    ببخشید که بد بود
    ان شاء الله دم شهادت شد طوفانی می نویسم
    تا چند روز پست ها بیشتر معرفتیه
    امروز رو هم ببخشید
    به نظرم ایده ی خوبی بود که مثل این که یا خوب بهش نپرداختم یا اصلاً ایده، ایده ی مناسبی نبوده
    ولی ممنون که صریح نظر دادی
  • علیرضا غفاری
  • جای آدم بودم 
    دنیا رو ول میکردم

    پاسخ:
    عجب
  • علیرضا غفاری
  • با مطلبی از سردار دیروز و با مطلبی از سردار امروز به روزم
    پاسخ:
    ممنون از روزبه بودنتون
    مادر است دیگر....
    اسمش را که می‌شنوم احساسم هزار تکه میشود.....
    تمام حواس قلبم جمع مدینه می‌شود...
    ندیده ام!
    فقط شنیده ام...
    شنیده ام هنوز غم بزرگ اولین مظلوم عالم در فضایش پراکنده است...
    شنیده ام خوب که گوش دلت را تیز کنی...صدای گریه اش را می‌شنوی...
    من نمی‌توانم آن فضا را به خوبی فرض کنم! تخیلم در این مورد میلنگد...تا می‌خواهد تصور کند و به غمش به زمین بنشیند دل کم می‌آورد..
    پاسخ:
    من چیزی ننویسم بهتر است
    :|
    پاسخ:
    واقعاً شرمنده می کنید
    هم به مطالب توجه دارید
    هم به نظرات

  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروز هستم با عنوان :

    آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

    به آدرس:

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

     

    باتشکر

    ایام فاطمیه تسلیت

    فرهنگ پرواز

    پاسخ:
    سلام
    من آدم نیستم
    پست دلچسبی نبود
    شرمنده البته
    پاسخ:
    شکسته نفسی ...
    می مردم از آن همه عظمت
    از آن همه غم...
    پاسخ:
    خوشا به حالتون
  • ســوز ستان
  • چشم ها بسته... بغض ... اشک ... داغ
    پاسخ:
    خوشا به حالتون
    سلام
    نظرم با نظر "چشم به راهم ..." مو نمی زنه 
    یا فاطر ...

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ما که آدم نشدیم هنوز ...ولی نام مادر، شیرین است و آرام بخش
    پاسخ:
    مادر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">