میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

روزی بی حساب

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

چند روزی می شد که پدر طعامی نخورده بودند

در خانه هم طعامی نبود

به خانه ی زهراش رفتند

طلب غذا کرد

و زهراش شرمنده شد که عذایی برای پدر ندارد

و پدر رفتند

و زهراش غمگین

و در خانه به صدا درآمد

و قرص نانی و تکه گوشتی برایش آوردند

و زهراش خود را مقدم به پدر نداست

و حسنینش را راهی کرد تا پدر را صدا بزنند

و از طعام نوش جان کردند

و زهرا گفت این طعام از خدایی است که به هر که بخواد روزی بی حساب می دهد


  • میم شین

نظرات (۹)

خدا به هرکسی بخواد بی حساب روزی می بخشه .....
پاسخ:
بله

همان طعامی که تمام نمیشد...

پاسخ:
روزی بی حساب

  • علیرضا غفاری
  • سلام اقا مهدی
    کار داشتی؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    عرض ادب کردم
  • تبلیغات اینترنتی
  • باسلام ودرود برشما دوست گرامی وبلاگ خیلی زیبا وشیکی دارید ازخداوند منان موفقیت همیشگی برایتان آرزومندم

    دوست گرامی بنده یک سایت در زمینه تبلیغات رایگان وتبلیغات اینترنتی رایگان ودرج آگهی رایگان در اینترنت دارم وازشما دوست عزیز دعوت میکنم به سایت ما به آدرس www.niazgoo.com مراجعه فرمایید ومارا خوشحال فرمایید.اگه امکان پذیر می باشد لینک سایت ما هم در قسمت پیوندهای سایت تون ولینک دوستان وارد کنید تا دوستان وکاربران عزیز با این سایت آشناشوند وبتوانند تبلیغات خودشان را به صورت رایگان ثبت کنند.
    تشکر از لطف شما
    پاسخ:
    با جواب سلام
    سلام
    روزی بی حساب...

    همین کاراست که مادرروانقدربزرگ کرده!

    پاسخ:
    سلام
    مادر است دیگر
    عن الامام الکاظم علیه السلام:
    « ... انما شیعة علیّ من صدق قوله فعله »
    امام کاظم علیه السلام فرمود:
    « همانا شیعه علی کسی است که قول او فعلش را تصدیق نماید»
    کافی / ج 8 / ص 228 / ح 290


    پاسخ:
    دمتون گرم

    با سلام

     

    وبلاگ نویس فرهیخته ، مطلب شما در سایت قلم تو منتشر گردید

    منتظر مطالب خوب شما هستیم.

    لینک مطلب شما :

     http://ghalameto.ir/news/7714/%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8

    هدیه سایت:

    ایمان عبارتست از شناخت قلبی اقرار کردن به زبان عمل کردن به اعضاء . پیامبر اکرم (ص)

    با تشکر فراوان

     

    سایت قلم تو

     
    پاسخ:
    با جواب سلام
    ممنون
    ان الله یرزق من یشاء بغیر حساب...

    سلام
    عالی بود
    خدا قوت
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که اومدید
    خدا قوت به شما هم
  • std screening near me
  • امروز من با بچه های من به جبهه ساحل رفتم. من یک پوسته دریا پیدا کردم و
    آن را به دختر 4 ساله من داد و گفت: "اگر شما این را به گوش شما می توانید اقیانوس را بشنوید." او پوسته را به گوش او گذاشت و فریاد زد.

    یک خرچ خرچنگ در داخل وجود داشت و آن گوش او را گرفت.
    او هرگز نمیخواهد برگردد! LoL من می دانم که این کاملا موضوع نیست، اما من مجبور شدم به کسی بگویم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">