میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

شعر مادرانه

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ

میخ بود و لگد و لنگه ی در

محسن و سقط جنین و مادر

چه کنم طبع دلم خونی شد

چه کنم شمع دلم خونی شد

آتش نار و در و یم همسر

لگدی پشت در و زنگ خطر

چه کنم سینه ی من درد آمد

به دلم هر آن چه او کرد آمد

پس نوشتم که دو دست حیدر

و طناب و رخ زرد و مادر

چه کنم چشمه ی چشمم پر شد

غصه خاکی شدن چادر شد

پنجه سنگی کرکس مادر

سرخی صورت و رنگ دفتر

همه اش خون شد و رنگ قرمز

پسرم به بابا نزنی حرف هرگز

قصه ی هیزم خشک، هیزم تر

پر پرواز و پریدن حالا پر

دو سه ماه است که خیل مردم

پی عیشند، شراب و می و خم

شب رفتن، شب هجرت، مادر

شب کوبیدن دیوار به سر

شب کنار تو به سر می آید

در کنار تو سحر می آید


مادر جان می دونم نتونستم خوب مصیبت رو به تصویر بکشم
همین قدر جنبه داشتم
  • میم شین

نظرات (۱)

خیلی خیلی عالی
واقعا استفاده کردم
پاسخ:
عشق است مادرم را
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">