میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

العفو

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ
نکند طوفان تهران به خاطر وضع جامعه باشد
از طرف خودم العفو
تا وقتی توبه باشد خدا عذاب نمی فرستد
  • میم شین

نظرات (۲)

  • مهدی دلجور
  • حدیثی زیبا از کلام گهر بار امیر المومنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) که هر گه شیعه هستش باید این حدیث رو حفظ کنه


    امیر المومنین(علیه السلام)فرمودند:کسانی که موالات من را داشته باشند مورد رحمت خداوند واقع شوند و کسانی که با من دشمنی داشته باشند ملعون هستند


    منبع اساس ایمان

    پاسخ:
    فقط حیدر
    اگر توبه فقط از جانب شما باشد

    شما هم در عذاب گرفتار خواهید شد...

    پس امر به معروف کنیم
    آخرش شهید خواهیم شد
    پاسخ:
    بله
    شهادت توفیق می خواد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">