میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

لبخند مادر - پرده یک

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ
پدر کنار دختر مادرگونه اش در بستر بیماری اشک های دُردانه اش را به تماشا می خوابد
(تو باشی می توانی اشک های فاطمه را تاب بیاوری)
لطیف ترین و رحیم ترینِ انسان ها تابِ بی تابی زهرایش را ندارد
به هم نزدیک می شوند
و به اذن الله در اُذن الزهرا جملاتی را می خواند
و فاطمه لبخند می زند
گویی در گوشش گفته بود که زودتر از همه به پدر می رسد

راستی من به پیامبر که عاشق کودکان بود باید عرض کنم
لطفاً قریب به سه ماه مراقب طفل به دنیا نیامـده ای باش
مادرش می رسد، چرا که خود وعده ی آمدنش را داده ای
  • میم شین

نظرات (۱۲)

 سلام


http://zareh.blog.ir/post/699
پاسخ:
سلام
امدم
شما که هر هفته قالبتونو عوض می کنین!
سلام
:(
راستی من به پیامبرکه... هم خیلی دردداشت
پاسخ:
سلام
خدا به خیر بگذرونه روزهای آینده رو
  • علیرضا غفاری
  • خیلی خیلی ممنون بابت تغییرات در وبلاگم
    لطف بزرگی کردی
    پاسخ:
    بله
  • منور الفکر
  • کاش تاریخ نوشته بود
    و
    رسول خدا(ص) که زیر و زبر پس از خود رادر کنف حیدری مولا(ع) گذارد
    برای آرام دلش وقتی خبرش داد زهرایش(س) خواهد رفت، چه مرهمی آموخت...
    پاسخ:
    ...
  • خادم الزهرا
  • چشم رنجه کردیم و آمدیم ب تماشا
    و کمی هم لذت بردیم از متن زیبای شما
    پاسخ:
    عجب
    ممنون
    سلام
    برقرار باشید
    یا زهرا.....
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    یازهرا
  • محدثه انصاری
  • انگار در گوشش ترانه ی وصل زمزمه کرده بودند

    زیبا بود. قلمتون بهاری
    پاسخ:
    حسودان چشم دیدن آن گوش را هم نداشتند
    به یاد بیاور لحطه ی بن بست شدن کوچه را

    ممنون
  • ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻠﻲ ﻣﺮاﺩﻱ
  •  ﺳﻼﻡ
    ﺯﻳﺒﺎ ﺑﻮﺩ........
    پاسخ:
    سلام
    زیبایی در قلب مهربان شماست
  • کمی بودن ...
  • هرشب دلم به گفتن یک یافاطمه خوش است

    ازمن مگیردلخوشی ام راخدای من.... 
    پاسخ:
    عجب بیتی رو هم انتخاب کردید
    آفرین
    خدا خیرتون بده
    تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی ...
    پاسخ:
    یقیناً نور خاکی نیست...

    مادرم رفت صدایش نکنید !

    بگذارید که آرام بخوابد اینجا .

    او پس از مدت ها درد اندوه و تلاش،

    زحمت دلهره ی فرزندان ،

    اولین بار چنین آرام است ،

    بگذارید که آرام بخوابد اینجا

    مادرم رفت ...



    پاسخ:
    او می رود دامن کشان
    من زهر تنهایی چشان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">