میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دعای مادرم - 7

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

مادرم این گونه دعا می کند:

اللهم اجعل اول یومی هذا فلاحاً و آخره نجاحاً و اوسطه صلاحاً. اللهم صل علی محمد و الم محمد

خدایا اول روزم را رستگاری، آخرش را دستیابی و وسطش را شایستگی قرار بده


تک خط نوشت:

لطفاً مرا شایسته ی زیارت خود کن


سحر نوشت:
علی جون مردی شده
مثل علی بی سپره
سهم اون از بقیه
فک(ر) کنم که بیشتره

قدیم نوشت:
پسر ارشد خونه م
سن من حدودِ هقتِ
نمی دونی که چی اومد
سر من عرض یه هفته
(یا کریم)


  • میم شین

نظرات (۵)

  • سید علی تقوی
  • سلام
    عبادات قبول
    به روز و منتظر شما هستیم
    در صورت تممایل به تبادل لینک  اطلاع بدید
    پاسخ:
    سلام
    برای شما هم
    خدا قوت
    قلمتان مستدام...
    پاسخ:
    ممنون
    همچنین
    سلام ممنون که به وبم سر زدید
    بازم از این کارا بکن مطلب جدید پست کردم خبرت میکنم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    چقد دعاهاتون حال آدمو خوب میکنه
    پاسخ:
    دعاهای مادرمِ
  • ترنم تنهایی
  • عالی بود.

    خیلی خوب می نویسید

    مارو هم دعا کنید

    پاسخ:
    عالی بود
    خیلی شما خوب می خونید
    شما هم بنده رو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">