میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دعای مادرم - 9

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
مادرم این گونه دعا می کند:
اللهم انی اسئلک قوة فی عبادتک ...
قوتی در عبادتت مسئلت دارم
بحث عبادت بحث مفصل و جامعی ست. ساده از آن نگذریم.

...نوشت:
هر سحر به فکر افطار نباشم چه کنم؟
خدا کنه رنگ روزه مون صبغة اللهی بشه و باشه

سحر نوشت:
حالا برای لحظه ای چشم خودت را باز کن
من فاطمه، ام الحسین، از راه دوری آمدم

شب نوشت:
این بار
خار
بی محبت گل داد
گل کاری های وحشی
رمق گل های سرخ پیرهنم را گرفت
  • میم شین

نظرات (۷)

  • Fatemeh sadatmand
  • پاسخ:
    بله
    حال دعا با هیچ نعمتی قابل قیاس نیست..
    سلام سلام

    .

    وقتی زهرا  مادر من باشد  شما هم مادربزرگ من هستی ...

    .

    از میم.عین

    و

    در راه عشق هستی خود را فروختم

    امشب که میروم کفنی نیست در برم

    این لحظه ی فراق که پیشم نشسته ای

    خون میچکد برای تو از دیده ی ترم

    من زود میروم که نبینم پس از رسول

    در بین دود و شعله نشسته است دخترم

    من زود میروم که نبینم به کوچه ها

    سیلی زند کسی به رخ یاس اطهرم

    .

    عرض تسلیت برای وفات بزرگ بانوی اسلام. حضرت خدیجه سلام الله علیها

    پاسخ:
    ُسلام
    دمتون گرم
  • ترنم تنهایی
  • خدایا ...

    رمضان ماه مهمانی توست ...

    سفره ات هر روزِ سال پهن بوده ،

    ولی این روزها ، پذیرایی ها ویژه است ...

    از خوان گسترده ات چشم و دلی سیر میخواهم ...

    شکم سیر را هر روز قبل از رمضان مرحمت نموده ای ...

    الهی شکر

    پاسخ:
    شکر
  • ترنم تنهایی
  • ای کاش یک بار خالصانه و از ته ته دل بتونم این دعا رو زمزمه کنم:
    الهی انت کما احب فجعلنی کما تحب
    خدایا! تو اون جوری هستی که من دوست دارم، منم اون جوری کن که خودت دوست داری!

    پاسخ:
    الهی ...
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به طوفان دیگری در راه است

    http://heyateketab.blog.ir/post/222
    پاسخ:
    سلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">