میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

برداشت آزاد از جامعه ی کبیره

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ
در جامعه ای که بزرگ است
جامعه کبیره بیشتر به کار می آید
مخصوصاً وقتی قحطی می شود
باران نمی بارد
باید بزرگی بیاید و بگوید که یعنی چه وقتی امام هادی فرمودند:
و بکم ینزل الغیث
مدینه ی ما در شهر بهمن هم باران ندید
تاخت و تاز شمس بیشتر از ابرهاست
ای کاش ابرها زور می زدند تا خورشید پشت ابر را درک می کردیم
انگار امسال از این درک عاجز ماندیم

تشکر وِیژه ای از وبلاگ گیومه که باعث شد این فراز از جامعه ی کبیره تو خاطرم بمونه
  • میم شین

نظرات (۶)

  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    با پوستر / ورزش معنوی
     به ورز هستیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    پاسخ:
    یا حق
    سلام
    مدینه مادرشهربهمن هم باران ندیدینی چی؟!
    پاسخ:
    سلام
    با کلمات بازی شده
    مدینه یعنی شهر
    شهر یعنی ماه
    شهر ما در ماه بهمن هم باران ندید

  • هانی زعفرانی
  • اون مهدی شریفی که من می گم منو میشناسه . من آقای هانی زعفرانیم !
    والا که حتما تشابه اسمیه ...
    پاسخ:
    بله
    تشابه اسمی ست

    سلام
    آها،ممنون ازتوضیحتون
  • ســوز ستان
  • سلام
    خدا توفیق کرده یه برنامه زیارت جامعه دوره ای داریم ان شاءالله متنتون رو پرینت می گیرم تو برنامه هفته ی بعدمون بخوننش
    پاسخ:
    سلام
    باعث افتخار برای بنده س
    سلام.
    بسیار عالی..
    محروم هستیم ..انگار ابر ها با ما غریبی می کنند.
    دعا بفرمایید برا باران.
    پاسخ:
    من از بارن گله دارم
    چرا بارن نمی باری...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">