میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

برداشت آزاد از آیه 22 سوره ابراهیم

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ
می رسد روزی که روزش سخت سپری می شود
می رسد لحظه ای که بارت به انبار جهنم نزدیک می شود
و تو که صاحب باری، بار را برای شیطان می خوانی
و شیطان استثنائاً حق می گوید
و می گوید که فقط وعده داده
و حالا
می نویسم اعوذ بالله
و پناه می برم به خدا از دست خودم
چرا که فهمیده ام خودم هستم که خودم را به جهنم نزدیک می کنم
ممنون از شیطان
پل

  • میم شین

نظرات (۵)

سلام
"پناه میبرم بخداازدست خودم"
پاسخ:
سلام
اعوذ بالله من نفسی
همین خودمان که بهش افتخار میکنیم...
پاسخ:
همین...
  • صــــــــــــراط
  • سلام

    لبیک یا محمد(ص)

    پیامبری از خودمان به روزم


    منتظرحضور همیشگی تان هستیم



    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    لبیک یا محمد
  • علیرضا غفاری
  • http://yahagh7784.blog.ir/1393/11/24/شبکه-اجتماعی-بیسفون#comments
  • هانی زعفرانی
  • سلام خدمت آقا مهدی شریفی
    می خواستم پیشنهاد تبادل لینک بدم اگه دوست داشتید ...
    پاسخ:
    ُسلام
    لینک شدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">