میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

پرواز در حرم

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ب.ظ
قدیمیه ولی شاید با این شعر دلم بال در بیاورد

آهو نبودم من ولی صیدم نمودی یا رضا
با تو نبودم من ولی با من تو بودی یا رضا

گفتم دلم تنگ تو شد، گفتی بیا وقت سحر
گفتم سحر یعنی که کی؟ گفتی به زدوی یا رضا

در جمع مرغان سحر، در سیل پرواز حرم
جامانده ای بودم ولی بردم چه سودی یا رضا

من فکر خویشِ خویشم و توبه به درگاه شما
تو فکر زهرا هستی و فکر کبودی یا رضا



این نوا رو هم دوست داشتید بگیرید. من که خیلی دوستش دارم
منو یاد سحر میندازه
شاید شما هم یاد سحر حرم امام رضا بیفتید




  • میم شین

نظرات (۷)

  • ** فرکانس **
  • سلام...

    دل ما خیلی امام رضا میخواد...
    تو فکر زهرا هستی و فکر کبودی یا رضا
    زیبا بود
    پاسخ:
    سلام...
    ان شاء الله قسمت بشه
    سلام
    خیلی هم عالی:)
    خیلی هم خسته نباشید
    پاسخ:
    سلام
    عالی از خودتونه
    جمله رو داشتید
    سلام مجدد
    چرا؟!مگه چشه؟!جمله به این خوشگلی وپرمغزی!!!!
    خیلی هم ممنون
    پاسخ:
    سلام مجددتر
    خیلی هم عالی تر
    خیلی هم ممنون تر
    خیلی هم خوشکل تر
    خیلی هم پرمغزتر
    دو تا آخری رو نمی خواستم بنویسم ولی حیفم اومد تر
    سلام
    هههه
    باشع باشع
    پاسخ:
    سلام
    از این که بهجت و سروری لااقل درکلام رخ داد شاد و مشعوف شدم
    به قول آدمای خیلی باکلاس مانا باشید
    چیع؟!!!!!

    پاسخ:
    متوجه نشدم
    ولی حتما خوبه دیگه
    ممنون
    سلام
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی ...
    الصدیق الشهید ...

    پاسخ:
    سلام
    قربون اسم زیباتون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلطان علی موسی الرضا...

    زیبا بود
    با خانواده گوش کردیم!

    پاسخ:
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">