میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

معنای محدِّثه

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ
جسارت است که بنویسم یکی از القاب حضرت محدثه است
محدثه خواندند مادر را
چرا که مادر در دورانی که در رَحِم مادرش بود، سخن می گفت

حالا این جا به نظرم جا دارد که گریزی هم به زندگی حسین بزنم
چه کرد پسر با مادرش وقتی گفت که انا العطشان
  • میم شین

نظرات (۱۰)

  • میلاد فرضی زاده
  • امان از دل زینب ...
    پاسخ:
    یا زینب
    یاحسین...
    پاسخ:
    یا عطشان
    یااباعبدلله
    انشاالله اباعبدلله شفاعتگرتان باشد
    پاسخ:
    ان شاء الله
    و همچنین البته
    انا العطشان...
    پاسخ:
    تشنه لب
  • چشم به راهم ...
  • التماس دعا داریم اساسی :((((
    پاسخ:
    محتاجم
    بی وفا بارون...
    پاسخ:
    ...
  • محدثه انصاری
  • اگه این پست و پست بعدیتون با اینکه تفاوتش در یک کسره است رو یه پست میکردید بهتر بود.
    پاسخ:
    دیگه کار از کار گذشت
    به هر حال ممنون از تذکرتون
    سلام سپاس از حضورتون 
    جانم حسین ...
    پاسخ:
    حسین
  • کمی بودن ...
  • من همیشه فک می کردم اسمم معنی محدثه ی بالارومیده! 
    ممنون ازاطلاعتون..... 
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">