میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

نماز شکسته

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ
در سفر نمازها شکسته اند
ولی مادر چرا شکسته نماز می خواند؟
(یقیناً در جواب اشک هست)نقطه پایان روضه ی بیست و ششم اسفند
زیاده نوشت: برای کسانی که می خواهند جشن چهارشنبه سوری بگیرند
مواظب باشید کسی را در آتش نسوزانید

دو تا هم پست قدیمی:
1. نوشته بودند:

چهارشنبه سوریه

فکر کردم قرار است کسی برود سوریه

ان شاء الله از شنبه تا جمعه سوریه


2. اگر آداب چهارشنبه سوری خوب رعایت شود

شب جمعه ی آخر سال پر شور می شود

ایرانی ها چهارشنبه بمیرید

مسلمانان پنج شنبه برایشان فاتحه بخوانید



  • میم شین

نظرات (۱۰)

  • محمد علی مرادی
  • سلام عالی بود...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • کمی بودن ...
  • چچقدظریف به مسایل نگاه می کنیدوچقد خوب بیان! 

    اجرتون بامادرم زهرا(سلام الله علیه)
    پاسخ:
    چقدر لطف شما زیادِ
    خدا کنه نظر مادر هم همین باشه
    دارم دق می کنم
    ای کاش می تونستم راحت تر و بی پرده بنویسم
    ای کاش

  • محمد امین .م
  • سلام

    لطفا هفت حرف امسال منو تو دلگرافی ببینید....

    http://delgraphi.blog.ir/

    پاسخ:
    سلام
    چشم
    روزی خور سفره فاطمه زهرا در سال جدید...
    پاسخ:
    یا زهرا
    سلام
    بسیار عالی
    انشاالله فاطمه زهرا پشت پناهتان باشد

    پاسخ:
    سلام
    خیلی برام دعا کنید
  • میثم حسینی خو
  • نمازشو مادر من چرا "شکسته" می خونه ؟!
    وقتی ز بستر پا میشه ...
    پاسخ:
    دمت گرم
    از صبح تو فکر همینم
  • میثم حسینی خو
  • روزگار عجیبیه!
    شبِ اما به روزم.
    پاسخ:
    عجیبِ
    سلام...

    احسنت به این طبع...
    پاسخ:
    سلام
    ای کاش میزان رصایت من هم از میم شین به اندازه ی لطف دوستان بود
    چه پست جالب بود
    به خیلی نکات خوب نگاه کردید مرحبا!
    پاسخ:
    چقدر همه لطف دارن
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • ای خداااااااااا
    :(((
    پاسخ:
    یا الله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">