میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

انس بن مالک از فاطمه می گوید

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

انس بن مالک می گوید:

هیچ کس در میان مردم شباهتش به رسول خدا مثل حسن به علی و فاطمه نبود


پ ن:

وقتی پیامبر رحمت باشد

نوه اش هم کریم می شود

و مادر حلقه ی اتصال این دو به هم

  • میم شین

نظرات (۹)

پیامبر که رحمت باشد...
حلقه اتصال رحمت با کرامت؟
نه...منطق من میگوید حایلی میانشان نیست...فاطمه...عین رحمت است عین کرامت است...
پاسخ:
فاطمه همه است
هم خودم هم کلامم قاصرند
جانم فدای فاطمه
پاسخ:
یا فاطمه
همچنان به روزیم...


ryazahra.blog.ir
پاسخ:
همچنان خدا قوت
سلام
زیبابود:)
پاسخ:
سلام

خیلی عالی بود

ممنونم بابت مطالب زیباتون

اجرتون با خانم فاطمه الزهرا

پاسخ:
خیلی خواهش می کنم

سلام

بی قراری آسمان را در "دل گرافی" مشاهده کنید:

http://delgraphi.blog.ir/

پاسخ:
سلام

قربانش بروم...

پاسخ:
...
سلام

عالی بود

یاعلی
پاسخ:
سلام
عالی نگاه شماست
  • لبیک یاحسین ...
  • سلام
    خیلی وب زیبایی دارین خوشحال میشم از وب بنده حقیر دیدن کنین
    سپاس گذارم
    اگه باتبادل لینک موافق باشین اطلاع بدین 
    باتشکر
    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    در اسرع وقت چشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">