میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

سخن وری زهرا

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

اگر مسیحی ها به این می بالند که پیامبرشان هنگام تولد سخن گفت

دختر پیامبر ما را ندیده اند

هم قبل از تولد صحبت می کرد

هم هنگام تولد

قبل تولد مادرش را دلداری می داد

بعد تولد با گفتن شهادتین به این دنیا پا نهاد


بی ربط نوشت:

البته بی ربط به مطلب بالاست و با ربط به زهرایی هاست چون حرف خداست

آیه 85 سوره ی نساء

هر کس وساطت پسندیده ای ( در هر امر خیری در نزد خدا یا مخلوق ) انجام دهد او را بهره ای از آن ( پاداشی در دنیا یا آخرت ) خواهد بود ، و هر کس وساطت ناروایی ( در هر امر باطلی یا در حق شخص ناشایسته ای ) انجام دهد او را نیز نصیبی از ( گناه و وبال ) آن خواهد بود ، و خداوند همواره بر هر چیزی توانا و نگهبان است.


شعرم:


در این مشهد که من رفتم
هوا هم خوب گریان بود
کنار صحن جمهوری
کسی در سیل باران بود
***
کنارش لحظه ای رفتم
درون چشم او دُر بود
نمی دانم چرا؟، شاید
حواسش غرق چادر بود
***
میان حال او رفتم
برایش روضه ای خواندم
صدایم را عوض کردم
برایش حرفه ای خواندم
***
به او زهرا نظر دارد
که اشکی این چنین دارد
به او گفتم که مادر، در...
نزن مادر جنین دارد
***
حسابی حال او خوش بود
حسابی چشم او تر بود
حسابی سینه اش پر بود
گمانم پور مادر بود


خود نوشت:
پدر و مادر از هم جدا هم بشوند و فرزندشان پیش آن ها نباشد بازهم فرزندشان را دوست دارند
  • میم شین

نظرات (۷)

  • میلاد فرضی زاده
  • دستتون درد نکنه
    پاسخ:
    ایستگاه منو می گیری

    مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها

    گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها

    قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه

    روحشان لبریز از، احسـاسـها

    ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهابر شما مبارک باد



    پاسخ:
    بر شما هم
  • محدثه انصاری
  • شعر عالی بود بالاخره چشمه ی شما هم جوشان شد. تبریک به خاطر این شعر ولایی
    پاسخ:
    البته عالی از خودتونه
    چشمه ی ما که جوبِ
    این هم بعد مدت ها بود
    البته شعری بود که فارغ از ادبیات بود

    سلام عزیز
    با عرض تبریک ایّام

    درصورت تمایل بجمع دوستانه ی هم بپیوندیم (لینک شدن)
    التماس دعا / یازهرا
    پاسخ:
    سلام
    انجام گشت
    زادروز حضرت مهتاب...مادر حسین مبارک...
    پاسخ:
    مادر حسین
    سلام علیکم
    مطالبتون خیلی زیبا هستند
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می نمایم
    Thanks for sharing your thoughts on میم شین.
    Regards
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">