میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

تسبیحات

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
خدمت پدر رسید
طلب کمک داشت
و پدر به او هدیه ای داد
بهتر از هر کمکی
34 مرتبه الله اکبر
33 مرتبه الحمدلله
33 مرتبه سبحان الله1

1. البته روایت و ترتیب اذکار به نوع دیگه هم اومده که ...

شُکرنوشت:
خداوندگارم را سپاسدارم که بعد از سفر کربلایم دو مستحب برایم مؤکّد شده
یکی تسبیحات مادرم
یکی سلام به مادرم
  • میم شین

نظرات (۱۲)

سلام
ومن این روایت و شنیدم که تسبیحات خانم فاطمه زهرا برای آسان شدن کارها بسیار کارایی داره...
پاسخ:
سلام
استفاده کردم
موفق باشید
پاسخ:
شما نیز
  • انسان نیازمند
  • سلام

    تبریک میگم برارشدن وبلاگتونو

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام
    خواهش

    سلام
    و چقدر راهگشا...
    تبریک بابت برگزیده شدن ان شالله در پناه حضرت

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    یا علی
  • چشم به راهم ...
  • خوش بحال اونا که کربلا رو دیدن :(
    پاسخ:
    قسمتتون بشه ان شاء الله
    سلام این روایت قبلا شنیده بودم ... ولی شما خیلی روان و دلنشین به زبان خودمونی نوشته بودید

    شکر نوشت که خوندم دلم کربلا خواست.... 

    دلم لحظه حضور روبروی ضریح حضرت امام حسین ع خواست 
    دلم نشستن تو بین الحرمین و حس کردن خنکای باد لابلای نخل ها و یه نگاه به گنبد اقا امام حسین ع و حضرت عباس ع خواست .... 
    دلم شور وشوق وصف نشدنی لحظه ای که به ۷۲تن نگاه میکنم و بهشون غبطه میخورم که شهید شدن خواست ... 


    اللهم ارزقنا تو فیق زیاره الحسین ع
    پاسخ:
    ُسلام
    خدا قسمتتون کنه
    نمی دونم که رفتید تا حالا یا نه
    اگه نرفتید که دعا می کنم برید البته به شرط این که بتونید بعدش هم برید
    نه مثل من که تو حسرت زیارت دوباره موندم
    سلام
    ذکرخوبیه،ممنون بابت یادآوری
    خوش بسعادتتون!
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
    البته از خوب یه ذره بیشتر از بیشتر خوبه
    ذکرخیلی خوبیه،خوبه؟:)
    پاسخ:
    خوبه
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • و این بهترینِ موکدهاست
    پاسخ:
    بله
  • باران نم نم...
  • سلام
    رحمتند این خانواده و اذکار منتسب به آنان هم رحمت آفرین...
    پاسخ:
    سلام
    بله
    یکبار رفتم    ... 
    ولی حسرت زده ام .. 
    پاسخ:
    ان شاء الله هر چه زودتر برید
  • محدثه انصاری
  • چه شکر نوشتی . خوش به حال دلتون که انقدر از عشق به ایشون لبریزه.
    پاسخ:
    خیلی خواهش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">