میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دنیا

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
دنیا!
بدان
حجاب مانع پیشرفت نمی شود
فاطمه، مادر ما با حجابش شد برترین زن عالم
و بدان
مادر ما با حجابش پای کلاس درس می رفت و به شاگردانش درس می داد
و تو چه می دانی که حجاب بعنی چه؟
و تو چه می دانی که مادر یعنی چه؟
و تو چه می دانی که زن یعنی چه؟
و تو چه می دانی که زندگی یعنی چه؟
و تو چه می دانی که دانستن یعنی چه؟
برو
برو و با بی بندو باری های خود خوش باش

پ ن:
اگر تند بود، از همه ی دنیایی هایی که فارغ از این ماجرا هستند و در جهت اهداف عالیِ انسانی و بشری و احیاناً اهداف مخلصانه ی خدایی فعالیت دارند عذر می خواهم

جدا نوشت:
یه تک بیت جدید
شفایت را نمی خواهم، شفاعت کن که ما را بس
برس بر این درخت من، نمانم بی کس و نارس
  • میم شین

نظرات (۱۲)

پاسخ:
سلام
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام علیکم
    با پوستر / خدا از دل من آگاه است
    به روز هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    سلام داداش خوبم...

     این پست خیلی خوب بووووووووود ... خیلی خوب نوشتید 

    مطلب جدید نوشتم خوشحال میشم سر بزنید 
    پاسخ:
    سلام
    چشم

    سلام عزیز

    بنظرم "که" هارو حذف میکردی ... البته ....

    و تو چه می دانی حجاب بعنی چه؟
    و تو چه می دانی مادر یعنی چه؟
    و تو چه می دانی  زن یعنی چه؟
    و تو چه می دانی  زندگی یعنی چه؟

    این هم خیلی خوب بود :
    و تو چه می دانی  دانستن یعنی چه؟

     شاید از متن ، توی هدر بعدی ام استفاده کنم ، راضی باش :)

    پاسخ:
    سلام
    مشکلی ایجاد نمی کنه
    به هر حال ممنون
    عالی بود
    به وبسایت مصاف سر بزن...........
    پاسخ:
    خواهش
    کاش میشد این حرف ها را بلند گفت!
    پاسخ:
    آه
    اسمتان را در برگزیده ها دیدم
    انتخاب شایسته ای بود
    خداقوت
    پاسخ:
    ممنون
    خوب بود...
    حق
    پاسخ:
    ممنون
    حجاب تو را در خود میگیرد از نگاه نامردان زمانه...
    سلام
    خدا قوت
    پاسخ:
    سلام
    دمتون گرم
    سلام
    عالی بود
    حجاب را دوست دارم
    من را شبیه مادرم می کند....
    پاسخ:
    خوش به حالتون

    عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود.

    واقعا که حجاب چیز خیلی خوبیه .افتخار می کنم به اینکه چادر مادرمون رو سرم هست

    خدایا شکرت

    پاسخ:
    افتخار می کنم که مخاطبم چادر سرش می کنه
    خوشا به سعادتتون
    جدی جدی خوشحال شدم

    تا وقتی گناه دوست داشتنی است.توبه فقط یک بازی است.

    پاسخ:
    توبه بر لب سبحه بر کف دل پر از شوق گناه
    معصیت را خنده می آید ز استغفار ما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">