میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

حدیثی زیبا

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ
می گوید که رسول خدا فرمود:
هر گاه فرزندی از از فرزندان من و خدیجه از دنیا می رفت خداوند به من می فرمود که خدیجه را نگه دار
تا این که من توسط جبرئیل میوه ی بهشتی را خوردم و نتیجه ی آن شد فاطمه
و من وقتی فاطمه را می بوسم بوی آن میوه ی بهشتی را به خاطر می آورم

غم نوشت:
نمی خواهم از غم بنویسم
ولی چه کنم که این حدیث را عمر بن خطاب خلیفه ی دوم نقل کرده است
و بقیه اش با خودت
من از غم نمی نویسم

تک خط نوشت:
 عمر با در هم قافیه است!

  • میم شین

نظرات (۴)

ممنون بابت حدیث زیبا

مادرمن حبیبه شفیعه ی محشراست
او ز همه خلق خدابرتراست
پاسخ:
خواهش بابت حضور زیباتون
سلام و وقت بخیر _ پیش نویس ها

دانلود کتاب:

دختران را بوسید. بوسه ای که اشک آن ها را درآورد.

essa.ir
پاسخ:
سلام
سلام
حدیثی بسیــــــار زیبا

یاعلی
پاسخ:
سلام
یا علی

سلام ...  خوش به حال اونایی که پیامبر رو دیدن ...
انقد دلم می خواد ایشونو با دخترشون خانم زهرا س ببینم
پاسخ:
ُسلام
ان شاء الله قسمتتون بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">