میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

اصول کَرَم

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

تکرار نوشت:

می گفت در انجیل خوانده که پیامبر اسلام زیاد ازدواج می کند

ولی نسلش کثرت ندارد

و از نسل او دختری می آید

دختری پر از برکت

و دخترش جایگاه و خانه ای دارد در بهشت

به دور از همه ی گزندها


غم نوشت:

و خانه ای در بهشت تو را آرام می کند

و  خانه ات در بهشت علی با این همه هجمه چگونه آرام بود؟

و راستی کوثر

داغ دلم تازه می شود وقتی باز هم هجمه به خانه ی شما نزدیک می شود

یادم نمی رود هتاکی به امام هادی را

الحمدلله که در زمان شما خلیفه ی وقت امام علی را دعوت به گناه نکرد

اما در زمان دیگری خلیفه ی وقت دیگری امام علی دیگری را به گناه دعوت کرد

به مجلس شراب و عیش و نوش

و بنازم فرزندتان را که مجلس شیرین آن ها را با کلامش به هم ریخت

و ای کوثر! شهادت پورتان، آقایامان را به ساحت منور شما تسلیت عرض می کنم


و به عشق جامعه ی کبیره ی امام هادی می نویسم

من که لالم، بی سوادم، من کرم

من نمی فهمم شما بعنی کرم

  • میم شین

نظرات (۷)

بعضی وقتا انقدر ادم زندگیش غمناک میشه که

دوست داره یکی یهو بگه کات!!!


عالی بود بچه ها 

واسه امروز دیگه بسه!!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
منتظر حضورت هستم
نظر یادت نره
پاسخ:
بله
سلام
خدا قوت
تسلیت...
و التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام
یا علی

آفرین
پاسخ:
قربونت
  • علیرضا غفاری
  • سلام
    چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    لینک من برداشته شده؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله درست می شه
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک....
    پاسخ:
    خدا لعنتشون کنه
    این خیلی نوشته  دلنوازی بود ..... خیلی 
    پاسخ:
    لطف دارید
    مظلومیت ائمه جریان ساز بود و هست...
    پاسخ:
    و هست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">