میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

مادر خود معرف خود است

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

فاطمه به علی این گونه خود را معرفی کرد

من میوه ی دل رسولم

عضوی از اعضای پیامبرم

شاحه ای از شاخه های نبوی هستم

و احمد مختار به غیر از من فرزندی ندارد


شرح نوشت:

اصلاً معنای بضعة منّی همین است

راستی این بخشی از ملاطفه ی کلامی بین علی و زهرا است که تا به حال نشنیده بودم و نخونده بودم

ان شاء الله کم کم می نویسمش

  • میم شین

نظرات (۶)

چه زیبا! خیلی خیلی زیبا....

پاسخ:
لطف دارید
  • میلاد فرضی زاده
  • علی هم از سخن تو عقب عقب می رفت ...
    پاسخ:
    همه از کار تو در حیرتند
    سلام
    آخی...:)
    پاسخ:
    سلام
    در کتاب چار فصل زندگی

    صفحه ها پشت سرِ هم می روند

    هر یک از این صفحه ها، یک لحظه اند

    لحظه ها با شادی و غم می روند...

    گریه، دل را آبیاری می کند

    خنده، یعنی این که دل ها زنده است...

    زندگی، ترکیب شادی با غم است

    دوست می دارم من این پیوند را

    گر چه می گویند: شادی بهتر است

    دوست دارم گریه با لبخند را

    قیصر امین پور

    پاسخ:
    خدایش بیامرزاد
  • علیرضا غفاری
  • پس چرا لینک من
    نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عرض کردم بهتر فعالیت کنید
    به روی چشم
    سلام
    خداقوت، دست مریزاد
    فکر می کنم در ادامه اش هم حضرت علی(ع) خودشون رو معرفی می کنند 

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">