میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

مادر به علی می بالد

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

قریش فاطمه را به خاطر داشتن همسری تهی دست طعنه می زد

فاطمه فراروان گریست

و رسول دلیل را جویا شد

و راه تسکین غم های زهرا را بهتر از هر کسی می داند

پس زبان به کار شد ( = معادل جدید از دست به کار شدن)

و گفت از مناقب علی

گفت از کمال علی

و گفت از علم و حلم علی

و گفت از شجاعت علی

و گفت

و گفت

و گفت

و به قول سعدی ما هنوز در اول وصف تو مانده ایم

  • میم شین

نظرات (۶)

بازی رسانه ای منافقین داخلی و دشمنان خارجی برای سربازان سید علی(حاج قاسم سلیمانی و سعید جلیلی)
پاسخ:
عجب
خواستم دروصفش بنویسم قلمم واژه نداشت....
یاعلی
پاسخ:
قلم واژه نداشت
از نظر من به قول سعدی چیز خوبی نیست چون سعدی سنی بوده
گفتم که درجریان باشید...
پاسخ:
ممنون از توجهتون
البته مشخص نیست سنی یا شعیه بودن ایشون

  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به :

     هورامه

    http://heyateketab.blog.ir/post/196
    پاسخ:
    سلام

  • محدثه انصاری
  • وزن نوشتن از تو انقدر سنگین بود که شاعران به سپید سرایی رو آوردند
    پاسخ:
    آفرین
     سلام تشکر وقت گذاشتین متن رو خوندین
    خوشحال میشم نقد کنین تا رفع ایراد کنم 
    البته این یه مجموعه ۱۰ قسمتی بوده که من قسمت اولش از دستم دراومد پاک شد مجبورشدم قسمت دوم بذارم 

    این نظرات پست بالا هرچی زدم نیومد ببخشید اینحا نظر گذاشتم 
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">