میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

مادر و پسر دلیل قبولی طاعات

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
چند روزی است با نمازهایم حال خودم را هم می گیرم
چه برسد به خدایم
امروز یادم افتاد مشکل فراموشی در تربت حسین است
بازهم خداوندگار را شاکرم تسبیخات حضرت مادر را دارم

صرفاً نوشت:
صرفاً برای این می نویسم که یادآوری کرده باشم
وگرنه مخاطبین میم شین بهتر از هرکسی می دانند
که از عوامل قبولی نماز
یکی تربت حسین است
ویکی تسبیحات مادر حسین
  • میم شین

نظرات (۷)

خوش به حال اونا که تسبیحات خانم می گن .... 

من مهرم تربت حسین نیست
ولی یه تو یه بسته ازش دارم وقتی بو می کنم حس می کنم روبرو ضریح امام حسین وحضرت عباس هستم 
پاسخ:
دلم هوایی شد
یا حسین
پاسخ:
یا حسین
فقط به تربت اعلات سجده خواهم کرد
که بنده ی تو نخواهدگذاشت هرجاسر
پاسخ:
واقعاً ممنون
خیلی زیبا بود
راستی وبلاگتون اومدم
خیلی خوب می نویسید
  • محمدجواد فروغی
  • سلام.خوشحالم اینقدر قوی به روز هستید. یه سوال:چرا هیچ وقت عکس نمیذارید؟   راستی امثال ناشناس مهمون چندروزه ی ما هستن شما توجهی نکنید
    عقل اوکم بود و حرص او فزون........چون چرا کم دیدشدتندوحرون
    همچو کم عقلی که ازعقل تباه.......بشکند توبه به هر دم در گناه

    پاسخ:
    سلام
    خوشحالم بنده رو رقم می دونی
    عکس می ذارم ولی خیلی کم
    وقت گیره و وقتش رو ندارم
    همین متن رو هم خود بی بی لطف نداشته باشن، من نمی تونم بنویسم
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به نگاهی به رابطه عبد و مولا 2

    http://heyateketab.blog.ir/post/203
    پاسخ:
    سلام
    اقاا دمتگرم ما زدیم اونا بردن خوششان امد
    پاسخ:
    عجب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">