میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

روحِ خدا

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم

و با این بیت یاد بیتی از حافظ می افتم

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

وجود نازکت آزرده ی گزند مباد

و حالا تو می روی

او می رود دامن کشان

من زهر تنهایی چشان

و چقدر شبیه به مادرت هستی

آن قدر شبیه که در یک روز پا به این دنیا گذاشتید

و چقدر تلخ که شما هم فرج را مثل مادر در رفتن می دیدی

و خودت گفتی که

انتظار فرج از نیمه ی خرداد کشم

روحت شاد روح خدا


راستی چقدر با یکی دو بیت از بالا برای مادر باران شدم


نظرات (۱)

🌳🌳با سلام خدمت همه خوبان🌳🌳
🌹🌹سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)،بر همه خوبان تسلیت باد🌹🌹
💥سخنان تکان دهنده و تاریخی حضرت امام خمینی(ره)💥
🌴من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد
🌴سعادت را آنها بردند که آن چیزی را که خدا به آنها داده بود تقدیم کردند و ما عقب مانده آنها هستیم
🌴اگـر ما را محاصره اقتصادی کنند، فرزند"رمضانیم" و اگر ما را محاصره نظامی کنندفرزند "عاشوراییم"
🌴علم و تخصص بدون تهذیب و تربیت، بلایی است که امروز بشرمبتلای به آن است و می رود تا عالم را به آتش کشد
🌴حتی اگر در تمام امریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را فراموش نکنید چون امریکا شیطان بزرگ است
🌴اگر سستی کنید زیر پای آمریکا له میشوید🌴
💐شادی روح مطهر امام خمینی(ره) و شهدا صلوات💐
🌹اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم🌹
پاسخ:
سلام
خیلی خوب بود
اللهم صل علی محمد و ال محمد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">