میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دعای مادرم - 6

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

مادرم این گونه دعا می کند:

اعطنا ما تحب و اجعله لنا قوّة فیما تحب یا ارحم الراحمین

عطا کن به ما آن چه خود دوست داری ...


دل نوشت:

خدای من

رضایت را دوست داری

دل تنگ رضایت شده ام

لطفاً...

ای مهربان ترین مهربانان


سحرنوشت:

در ماه روزه خوانده ام از فجر و از قدر حسین

از کاف و ها، یا عین صاد، از شرح آن صدر حسین

نظرات (۱۰)

یا حسین دلم بدجور گرفته...
پاسخ:
یا حسین
سلام
طاعات قبول
اگر کمی معرفت داشته باشیم می بینیم که آنچه او دوست دارد جز خیر و زیبایی نیست
میشه همون سخن حضرت زینب(س): ما رایت الا جمیلا

ان شالله به زودی حرم آقا نصیبتون
التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام
ان شاء الله
سلام سلام
"عطا کن به ما آن چه خود دوست داری ..."
خدا گرامی مادر را برایتان حفظ کند
.
من بیشتر این دعا را تکرار می کردم "خداوندا مرا آن ده که آن به"
و
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
سلام
  • محدثه انصاری
  • چقدر دلم امام رضا میخواد
    پاسخ:
    امام رضا قسمتتون بشه
  • محدثه انصاری
  • چقدر دلم امام رضا میخواد
    پاسخ:
    ان شاء الله قسمتتون بشه
    مادرتون عجب روح والایی دارند
    عسی ان تکرهو شیئا و هو خیرلکم
    وعسی ان تحبوا شیئا و هوشر لکم

    پاسخ:
    چقدر این آیه رو دوست دارم 
    بیگ لاااایک
    سلام ممنونم که بهم سرزدی
    مطلب جدید پست کرذم منتظرنظرتم
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
    عجیب نیست مسیحا اگر شود بیمار
    ز خاک کوی تو گیرد شفا امام حسن

    دانلود ویژه نامه ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام
    پاسخ:
    به به
    سلام فرا رسیدن ماه رمضان مبارک
    ان شالله بتونیم از این ماه فیض ببریم .....


    اللهم ارزقنا توفیق زیاره الحسین
    الهی امین
    پاسخ:
    سلام
    الهی امین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">