میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

رنگ سال

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ
برای هر که کلاسش با رنگ سال بالا می رود
برای هر که رقمش با رنگ سال گران می شود
برای هر که رنگ سال شهره اش می کند
برای هر که رنگ سال را می خواهد
می نویسم:
هر که رنگ کبودی بزند به تنش
بامش بیشتر است
دردش بیشتر است

پ ن: سال یازدهم زنی قبل بهار رنگ کبود را انتخاب کرد و هم گل های لباسش را رنگ زد و هم رخش را
       ولی مشاطه گر جوری رنگ زد به او که شرمش هم کبود شد
       سوز هفت سینتان کبود
  • میم شین

رنگ سال

نظرات (۱۹)

  • ســوز ستان
  • سال ها نو می شود غرق عزای فاطمه
    هفت سین سفره مان شور و نوای فاطمه

    پیرهن شیاهتان نو ترین لباس زیبای سال مان است مادر
    پاسخ:
    خدا کند دل سفید کنم تا سیاهی پیراهن خوب به چشم بیاد
    یازهرا
    پاسخ:
    مادر
    سلام
    :'(
    پاسخ:
    سلام
    :(
    مهدی بیا زقاتل مادر سؤال کن
    زهرا چه کرده بود که او را کتک زدند؟...
    پاسخ:
    لشکریان خیره سر
    جند نفر به یک نفر
    زیبا بود
    درناک
    کبود..
    مادر ما برای این دین سیلی که هیچ....
    غصه هم نخوردیم..!
    پاسخ:
    سیلی نه
    غصه نه
    ولی از سر سفره ی شما همه چیز خورده ایم
    سلام
    اگراجازه بدید وبلاگتون رو لینک کنم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    بزرگوار بنده هم شما رو لینک کردم
    شرمنده می نمایید
    خیلی دوست دارم مثه شما مثه بقیه مادر صدایشان کنم,اما هرچقد دقت میکنم میبینم من کجا و مادر خواندنش کجا....بااین دقت دلم غرق در غم میشود..........یازهرا
    پاسخ:
    مدت هاست مادر را مادر می خوانم
    حتی مادری که مرا زاد هم خوب می داند که مادر من کیست
    ولی حیف که خوب پوری نیستم
    تو فضای مجازی سعی می کنم کمتر ایشون رو مادر خطاب کنم ولی کمتر تو خاطرم می مونه
    پس بیشتر می نویسم مادر
    آفرین...
    اما دلم میگه تا ایشون دلش نخواد کسی نمیتونه مادر صداشون کنه!
    پاسخ:
    قربونتون

  • ترنم تنهایی
  • بسیار زیبا بود.

    واقعا دلنوشته هاتون عالین

    پاسخ:
    بسیار از لطفتون ممنون
  • سید محمد میرهاشمی
  • من ازآن زمان که شنیده ام
    «محبوبمان ناشناس در میان ما می گردد و درهمین فضا تنفس می کند و
    وقتی ظهور کند همگان می گویند که ما پیش از این او را دیده ایم»
    سعی میکنم به همه سلام کنم.
    شاید که لااقل پاسخی هرچند به ناشناس از او بشنوم.
    سلام
    لطفا نسبت به انتشار این خبر کوشا باشید...
    اطلاعیه
    پذیرش حوزه های علمیه سراسرکشور
    سال تحصیلی 95- 94 ویژه برادران
    باتشکر

    پاسخ:
    یا صاحب الزمان
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سوز هفت سین.....

    :(
    پاسخ:
    :(
    سلام
    رنگ سال امسال کلاسمان را بالا می برد :(
    عالی بود

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    بهترین نظر این پست بود
    سلام بصیر
    خدا قوت
    مطلب زیبا و دردناکی بود
    موفق باشید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    قربونت
    یا علی

    ماندم به چمن شب شد و مهتاب برآمد

    سیمای شب آغشته به سیماب برآمد

    آویخت چراغ فلک از طارم نیلی

    قندیل مه آویزه محراب برآمد

    دریای فلک دیدم و بس گوهر انجم

    یاد از توام ای گوهر نایاب برآمد

    چون غنچه دل تنگ من آغشته به خون شد

    تا یادم از آن نوگل سیراب برآمد

    شهریار



    پاسخ:
    آویخت چراغ فلک از طرام نیلی
    سلام
    ممنون
    پی نوشت در وصف یاس کبود دردناک بود...یا زهرا جان دستمان را بگیر
    پاسخ:
    سلام
    چه عرض کنم
  • محدثه انصاری
  • جالب بود و دردناک و تامل برانگیز.

    ممنون
    پاسخ:
    بسیار خوشحال شدم که سرکار علیه به میم شین سر زدید
  • میلاد فرضی زاده
  • لباس سال نو ام را سیاه خواهم دوخت ....
    پاسخ:
    مادر جان
    کم کم اشکم به راه می شود
    رنگ امسال من مشکی هست لباس سال نو نخواهم پوشید برا هم درددی با پدر مهربان علی(ع)
    پاسخ:
    خوشا به سعادتتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">