میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

تمجید از خلیفه ی دوم

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
من با اهل سنت برادرم
من هم خوبی خلیفه ی آن ها را خواهم نوشت
جوانی کنار خانه ی خدا حرامی مرتکب شد
علی همان جا او را زد
پیش خلیفه ی دوم آمد
شکایت کرد
و خلیفه ی دوم گفتند که
چشم خدا دیدت و دست خدا زدَت

غم نوشت:
و روزی بود که چشم خدا دید
دست خدا بسته شد
و

  • میم شین

نظرات (۱۰)

سلام
به نظرم این پستتون فوق العاده بود
دست مریزاد

یاعلی
پاسخ:
سلام
لطف شماست
  • محمد علی مرادی
  • سلام
    متن جالبی بود .تا حالا نخونده بودم.
    پاسخ:
    سلام
    الحمدلله
    ممنون از پاسختون
    ولی متوجه منظورتون نشدم :)
    پاسخ:
    بعداً لطفاً
  • سید محمد تقی
  • سلام
    مادری ها در پناه مادرند...
    زندگیتون فاطمی اخوی...
    فقط دل من این تیتر شما رو بر نمیتابه...
    حالا یخرج الحی من المیتی اتفاق افتاده!این تمجید از دومی نداره
    تمجید از خدای علی و علی - علیه و علی اله الاف التحیت و الثنا - داره ک دشمنش هم نمیتونه حقانیت او رو پنهان کنه

    پاسخ:
    سلام
    عذراً
    سلام
    غم نوشتش عالی بود

    پاسخ:
    سلام
    خواهش
  • علیرضا غفاری
  • بودند چه مشکلاتی که در زمان خلیفه دوم به دست علی حل شد
    خدایا....
    پاسخ:
    آفرین

    خدا خیرتون بده....

     

    پاسخ:
    ان شاء الله
    و همچنین
    زیبا بود باز...

    مثلا اون دوستی که امتیاز منفی داده روی چه حسابی بوده!؟
  • هانی زعفرانی
  • سلام ... به نظر من هم با نگاه متفاوت و زیبایی نوشته شده
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خواهش
    واقعا دست مریزاد!


    پاسخ:
    خواهش

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">