میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

مژده

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ

مژده

مادر

صدایم را می شنوی؟

اشک توبه ام را می بینی؟

نه، امروز برای گلایه نیامدم ...

نه برای گریه

نه برای تنهایی

مادرم!

بغض و اشک را پشت در این خانه می گذارم

شما بی نشانی!

امشب من آرامگاهت را پیدا کردم

آری، من!

در کنج خلوتگه تنهایی قلبم!

قصری الماس نشان ساخته ای از زمرد کرامت و طلای عفت.

امشب دم در خانه ی حق ایستادم تا مژدگانی بگیرم!

نه، قرار است من به کل دنیا مژدگانی بدهم

امشب مادر عالمیان را پیدا کردم

جهانیان بیایید، مادر اینجاست

اشک خود را سنگفرش راه او کنید

بنگر به دختران پارس

بلند می گویند:

یازهرا! توبه


نوشته ی سرکار خانم رئیسی


پ ن: این نوشته سفارشی نوشته شده و با کسب اجازه در اینجا به نمایش دراومده
لطفاً با نظراتتون خوشحالم کنید


  • میم شین

نظرات (۲۵)

  • لبیک یاحسین ...
  • مادرم

    امشب من آرامگاهت را پیدا کردم

    آری، من!

    در کنج خلوتگه تنهایی قلبم!

    ll عالی بود بسیار زیبا ممنونم از حضور سبزتون ودعوت زیباتون ll

    مهدی جان
    صدایم را می شنوی ؟؟
    اشک حسرتم را می بینی؟

    نه امشب برای شرمندگی ام نیامده ام
    نه برای حاجت
    نه برای گلایه
    نه برای شکوه

    مهدی جان
    امشب فقط برای پیدا کردن نشان بی نشانیت امده ام

    امشب جایگاه ات را پیدا کردم
    در گوشه تنهایی قلب سیاهم ...

    بقیه اش بماند .....


    فقط هروقت میرم جمکران دلم می خواد خودمو بزنم بکشم ...
    می ترسم یه روز بیاد جمکران دور ازجون بشه ارامگاه مهدی فاطمه سلطان قلبم بعد منه روسیاه وشرمنده همچنان زنده باشم .... T_T
  • ** فرکانس **
  • سلام

    زیبا بود ...

    عبادات مقبول درگاه حق ان شا الله ...
  • الفــ میمــ
  • خانم رئیسی؟؟؟؟
    نرگس رئیسی؟؟؟؟؟

  • میلاد فرضی زاده
  • قشنگ بود
    یا زهرا
  • ســوز ستان
  • سلام خوب بود
    مادر...

    کلمه ای بدون تفسیر...
    صرفا خواستم بگم منم سین میم ر هستم
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به بهشتی

    http://heyateketab.blog.ir/post/243


  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    منو خیلی دعاکنیدتواین شبها
    سلام. منم سرم شلوغ بود که دیر دیر میام.
    حالا که مژدگانی میدین امشب برای من حسابی دعا کنید...لطفا...
    پاسخ:
    hatman ya ali
  • محمّد خسروی
  • یادتون باش تمام دختران پارسی اینو نمی خوان
    یا علی
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • ای کاش امسال ملائک در تقدیرش بنویسند
    "ظهور"...!

    امشب
    خیلی التمآس دعآ....
    .
    یا حق...
  • میلاد فرضی زاده
  • بنر


    اینجا فاکتور رو بالا پایینش رو سبز نشون میداد ولی فیروزه ای زدم ! دنالود کنید ببینید تو سیستمتون درست نشون میده ؟
    اگه طرح بده بگید عوض کنم
    کاربر گرامی و دوست عزیز سلام
    از شما صمیمانه تشکر میکنم که تا به اینجا وبلاگ نفرین شده را دنبال کرده و نظر خود را مطرح کرده اید
    مطلب جدید پست کردم و بی صبرانه منتظر نظر شما هستم
    خودمونی بگم:
    ممنون میشم اگه سر بزنی ونظرتو بدی 
    چون نظرت درمورد این مطلب جدید خیلی مهمه
    سلام
    والتماس دعای فراوان
  • محدثه انصاری
  • به تازگی فهمیده ام بی نشان نیسنی
      جای تو در قلب من است اگر قبول کنی. میدانم لایقت نیستم
    سلام،
    دیدم یه جا چن تا سوال در مورد وبلاگتون و اینکه چی شدا که استقبال قبل از وبلاگتون نمیشه!
    ..............................
    راستش میخواستم دلیل نیومدن شخص خودمو بنویسم که بیخیال شدم....دلم دل شکستن نمیپسندد..........پیش ذکرمادرتان من را هم دعا کنید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    البته اگه بگید دلیل نیومدن خودتون رو هم بسیار خوشحال می شم
    alieeee
    سلام
    بار اوله که نظر میدم مطالب خوبه موفق باشی. ..
    شرمنده این رو میگم به بزرگی خودتون ببخشید وبلاگتون بی روحه  درکنار مطالب زیبا تون یه تصویری بزارید از رنگهای دیگه هم استفاده کنید .
    تو رو خدا حلال کنید .انشاءالله در کارتون موفق باشی. 
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون
  • محدثه انصاری
  • سلام خوب من که شخصا میام اما پیشنهاد میدم مطالبتون تنوع داشته باشه راجع به همه چی و اگر خیلی مایل به نوشتن راجع به حضرت زهرایید به عنوان پ.ن ذکر کنید . انقدر مطالب تکراریه که کم میارم نظر چی بذارم شاید علتش اینه
    پاسخ:
    ممنون
    سلام وقت بخیر 
    مطلب جدید پست کردم منتظر نظرتونم
    دوستشان داشتم ، همه ی نوشته هاتون زیبا بود .. موفق باشید..

    با تشکر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">