میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

صبح امروز

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

صبح امیدم باز ناامید شد

بماند که یادم هم نبود

ولی زیر باران رفتم

آفتابی پشت ابر آمد و تلاش کرد که روشنم کند

و جور دیگر دیدم

و اگر اویی کنارم نبود

هق هقم گوش آسمان را کر می کرد

امام زمان

  • میم شین

نظرات (۳)

دعا کنیم که بیاید تا دل بی قرار آرام گیرد...
اللهم عجل لولیک الفــــــــــــــــــــرج...
پاسخ:
ان شاء الله
  • ســوز ستان
  • متن زیبایی بود
    خیلی خوبه که آدم از هرچیزی یا صاحبش بیوفته...
    یا صاحب الزمان ...
    پاسخ:
    ممنون از لطف همیشگی تون
    برا خط دوم روم نمی شه حرف دلم رو اینجا بنویسم
    برا خط آخر ادرکنا...
    کاش ما هم بتوانیم جور دیگری ببینیم...
    پاسخ:
    روم نمی شه حرفی بزنم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">