میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

ولادت حضرت زینب کبری

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ
زینب زینت اب به دنیای پا نهاد
به دنیا آمد تا نشان دهد در اوج مصائب می توان نگاه زیبا داشت
می توان در غم ها به جمال ها رسید
می توان در مرگ ها به جمیل ها نایل آمد
این ها توانایی های یک بانوی مجلله و مخدره ست
این ها دارایی هایی است که عقیله ی بنی هاشم داشت
این ها همه افتخاراتی است که به این بطله و قهرمان رشته ی صبر اعطا شد
ولادتش مبارک

راستی این نوزاد در آغوش حسین آرام می شود
دست کسی دیگر ندهیدش لطفاً
  • میم شین

نظرات (۱۰)

  • علیرضا غفاری
  • مبارک انشاالله
    پاسخ:
    تبریک
    شب میلاد دختر زهراست
    هر کجا بنگری شعف برپاست
    خانه مصطفی شده گلشن
    دیده مرتضی شده روشن
    مونس و یار مجتبی آمد
    حامی شاه کربلا آمد
    میلاد نور مبارک
    پاسخ:
    عرض تبریک
  • علیرضا غفاری
  • من کسی نیستم نظر بدم
    ولی چرا برای ولادت حضرت زینب نشریه واحد شهدا این قدر بد کار کرد
    پاسخ:
    ندیدم
    ولی به هر حال خوبه که کار می شه
  • ســوز ستان
  • سلام . میلاد بانوی کربلا مبارک
    زیبا نوشتید . قبول باشه
    فقط "این ها همه ی افتخاراتی که به ایشان عطا شد" نبود! افتخارات این خاندان از حد حساب ما بسیار فراتر است ....
    پاسخ:
    سلام
    و همچنین
    اگر درختان قلم
    دریاها مرکب
    انس و جن کاتب
    بازهم این حضرات هستند که ...
    مبارک باد ولادت خانم زینب (س)
    پاسخ:
    مبارک
    سلام
    شماهم مبارک
    حس خوبی داشت این"راستی این نوزاددرآغوش حسین..."
    پاسخ:
    سلام
    آه زینب
    سلام

    چه زیبا به خصوص قسمت آخرش
    آخی...تولدشون مبارکا باشه...راستی این نوزاد در آغوش حسین آرام می شود
    دست کسی دیگر ندهیدش لطفاً...
    پاسخ:
    با زینب گریه کردید
    با آرامش زینب آرام شدید
  • علیرضا غفاری
  • خدا خیرت بده ، بله این خیلی خوبه که کار میشه
    ولی من دیشب اون نشریه رو بارها خوندم و خودم رو گذاشتم جای بچه های عادی و به این نتیجه رسیدم که چقدر مردم زمان جنگ بی ادب و زبانم لال وحشی و ..... هستند
    خواهشها دقت کنید
    بازم میگم من سگ در این خانه هم نیستم که دارم نظر میدم
    ولی باید یکسری چیزها رو گفت
    پاسخ:
    عرض تبریک دارم نه به خاطر انتقادات شما
    به خاطر سعی در نقد کردن شما
    یه سری اِلِمان ها به شما داده شده و طبق اون عمل می کنید برام جالبه
    و نکته ی آخر این نشریه به بنده هیچ ارتباطی نداره
    بنده هم مثل شما یه مخاطبم
    همین
    تازه این نشریه رو هم نخوندم
    پس نظر دادن من اشتباهه
    ولی مطمئناً هدفی پشتش هست
    جانم فدای زینب...
    راستی من یک حس مشترک با زینب دارم! نه فقط اینکه عاشق نام و منشش هستم نه! من هم آرامش را در کنار حسینش بدست آوردم ....در کنار حسینش فهمیدم چقدر خوب است مسلمان بودن! و چه کیفی دارد شیعه بودن و چقد مانند عسل شیرین است شیعه ماندن و عاشق حســــــــــــــــــــــــــــــــیــــ....ـــن ...
    پاسخ:
    چقدر خوب است ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">