میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

من حریص شده ام

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ق.ظ

الانسان حریص علی ما مُنِع
آدمی به آن چه منع شود، حریص می شود
حدیث را جدّتان فرمودند
حالا حدس بزنید که چه می خواهم بنویسم
مرا منع کردی
مانعم شدی
و من حریص تر شدم به کربلا
***
راستی چقدر دوست دارم دیکته بنویسم و تو بگویی کربلا و من اشتباه بنویسم کربلا را
و بعد برای تنبیه بگویی هزار بار از کربلا بنویس
و من گریه بریزم از تنبیه تو
آقا! اجازه
می شود تا رسیدن به کربلا، فقط بنویسم کربلا
من حریص شده ام

 

 

 

 

 

  • میم شین

نظرات (۱۴)

  • ســوز ستان
  • سلام
    کربلای باشید که حال و هوایمان را کربلایی کردید...
    می شود تا رسیدن به کربلا، فقط بنویسم کربلا

    یا حسین....

    فقط جسارتا در عبارت " من گریه بریزم برای تنبیه تو" اگر به جای برای می نوشتید از بهتر بود. چون الان دو معنا رو به ذهن می رسونه 1- از تنبیه تو ( که بی شک همین معنا مورد نظر شما بوده
    2- برای تنبیه کردن تو!!

    پاسخ:
    سلام
    بسیار ممنون
    وقتی کربلا نرفته باشی خیالت راحت تر است
    اما اگر رفته باشی بیچاره می شوی از فراق

    به روی چشم برای می شود از
  • میلاد فرضی زاده
  • خوب بود ...
    لانسان حریص علی ما مُنِع ...
    پاسخ:
    خوب است که حریصم؟

    عزت در بدست آوردن دنیا نیست

    در از دست دادن و فدا کردن همه ی دنیاست

    برای او  و برای رضای او

    آری حماسه ی او ثابت کرد

    عزت در بدست آوردن دنیا نیست

    صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین



    پاسخ:
    قاصر است زبان از پاسخ به نظر تمام عیارتون

    کاش …

    وقتی خدا در حشر بگوید : چه داشتی؟

    سر برکند حسین و… بگوید : حساب شد …

    پاسخ:
    آفرین
    خانه خراب تابحال شنیده اید؟؟
    من قبلا فکرمیکردم هرکی همه مالشو از دست بده میشه خانه خراب!
    من قبلا فکرمیکردم هرکی توی تصادف ماشین آنچنانی شو ازدست بده میشه خانه خراب!
    نه! از وقتی عشق من مرا خوانده و چشمانم را به ضیافت تماشای بین الحرمین دعوت کرده فهمیدم خانه خراب منم!!!!
    خانه خراب کسی است که تا چندی پیش فراموش میکرد حسین کیست! و حسین از کرم بی انتهایش او را هم دید! و وقتی پایش به کویر داغ کربلا رسید چشمانش زودتر از خودش به حسین میرسید!
    دقیقا خانه خراب کسی است که در کربلا مقابل حسین از کرده های خویش فرو بریزد!
    خانه خراب یعنی کسی که جسمش از کربلا برگرددو روحش مقابل ضریح پاک حسین بماند...


    کاروان ها یک به یک رفتند سوی کربلا 
    دیدی آخر ماند بر دل آروزی کربلا 
    همچو بیداران بیدل در میان خاک و خون 
    کی شود جانم بگیرد رنگ و بوی کربلا 
    حاضرم بود و نبودم را بگیری در عوض 
    یک دو جرعه می بنوشم از سبوی کربلا 
    باز من شب های جمعه قبله را گم میکنم 
    باز میخوانم نمازم را به سوی کربلا 
    هم صفا و هم منا در آروزی تربتش 
    کعبه گیرد آبرو از آبروی کربلا
    پاسخ:
    کربلا...
  • علیرضا غفاری
  • چه حریص زیبایی
    پاسخ:
    دلم شکسته
    سلام
    خیلی قشنگ بود:)
    واقعاحریص شدم ولی خب نمیخوان دیگه:(
    پاسخ:
    سلام
    بالاخره می رم
    بالاخره میرید

    نمی دونم شما رفتید یا نه
    ولی من رفتم بیجاره تر شدم

    مشهد هم برای ما تبدیل به حرص شده، مشهد که ظاهراً نزدیکتر است...

    ایشالا با هم میریم..........

    حریص تر میشیم....


    به روزیم

    heyatee.blog.ir
    پاسخ:
    ان شاء الله
  • محمّد خسروی
  • ممنونم خیلی ممنون حالو هوامو کربلایی کردی خدا خیرت بده
    پاسخ:
    اقایی
  • محمد علی مرادی
  • خیلی زیبا بود...
    واقعا ممنونم از این همه زیبایی...
    پاسخ:
    شرمنده شدم
    آب شدم
  • محمد علی مرادی
  • اخ! یادم رفت بگم نوحه ای که قرار دادین فوق العاده بود و بر کوه عظیم زیبایی این دلنوشته تون اضافه کرد....
    و من الله توفیق.
    پاسخ:
    قربون داداش گلم
    خودتون هم پر توفیق
    سلام
    سعادت زیارت قسمتتان
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم
  • فانوس جزیره- گمنام
  • سلام
    منم عجیب دلتنگ حرم امام رئوفم...
    تا الان امید داشتم اسفند برم مشهد ولی گویا نمیشه...
    لطفاً برام دعا کنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">