میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

سلام مادر

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
از محبین فاطمه بود
آمده بود تا برکتی از مادر بگیرد
و مادر مثل پدرش اول سلام کرد تا نشان دهد که اصل دین هستند
دلیل آمدنش را پرسید
و او گفت
و مادر روایتی از پدرش فرمود
هرکس سه روز به فاطمه سلام کند بهشت بر او واجب می شود
و در ادامه ی سؤال و جواب ها مادر فرمودند که سلامش دور و نزدیک ندارد

دل نوشت:
مادر سلام
هرروز لااقل سه وعده مادر می خوانمت و سلامت می کنم
به همه می گم که مادرمی...
  • میم شین

نظرات (۱۰)

  • علیرضا غفاری
  • عالی بود 
    شاید سنگین
    پاسخ:
    مادر
    اسلام علیک یافاطمه الزهرا
    پاسخ:
    مادر

    یا فاطمه الزهرا...
    ان شاءالله سال خوبی داشته باشید در پناه حضرتش.

    به روز هستیم

    پاسخ:
    قربونتون
  • محمد علی مرادی
  • سلام
    زیبا بود و دلنشین...
    موفق باشید...
    پاسخ:
    سلام
    قربونت برم
    من دوست دارم مادرم باشی... ولی همچنان مادر حسین صدایت میکنم...
    پاسخ:
    مادر حسین...
    مادر حسینِ که به من وعده ی جسن داده
    مادر حسینِ که منو به روضه عادت داده

    سلام
    السلام علیک یا فاطمة الزهــرا

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    سلام

     دعوتید به 


    http://heyateketab.blog.ir/post/191
    پاسخ:
    سلام
    دعوتید به آیه گرافی
    پاسخ:
    ان شاء الله خدمت می رسم
    لینک شدید !
    پاسخ:
    ممنون
  • چشم به راهم ...
  • مادر سادات به دادم میرسی ؟؟؟

    :(((
    پاسخ:
    مادر کمک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">