میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

تقویم های ما

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ
تقویم های ما خیلی چیزها رو ندارند
و بگذریم
چند روز پیش پسری از پیامبر به نام ابراهیم در کودکی جان داد
و پیامبر چقدر برایش گریه کرد
و بسنده کنم به همین که خوب شده پیامبر زودتر از زهرایش از دنیا رفت
وگرنه همسایه ها که نه عالمی گریان می شدند

ادامه نوشت:
تقویم های ما یک روز خاص را روزی نشان می دهند
روز ظهور پسر فاطمه

بیشتر نوشت:
روضه ی بیشتر این قضیه بماند برای شب جمعه

پیشاپیش درخواست می کنم که روضه ی این شب جمعه ام را نخوانید

  • میم شین

نظرات (۷)

امام سجاد علیه‏ السلام :
اَللّهُمَّ إِنّى أَعوذُبِکَ مِنْ... أَنْ نَعْضِدَ ظالِما أَوْ نَخْذُلُ مَلْهوفا أَؤْ نَرومَ ما لَیْسَ لَنا بِحَقٍّ؛
 خدایا به تو پناه مى ‏برم... از این که ظالمى را یارى کنیم و یا مظلوم و دلسوخته ‏اى را بى ‏یاور گذاریم و یا آنچه حق ما نیست بخواهیم.
صحیفه سجادیه ص 56 ،فرازی از دعاى 8

+++++++++++++++++++++++++++++++

http://zareh.blog.ir/post/717
پاسخ:
خدا لعنت کنه آل ظالم را
ای بی لیاقت رفتی از یازهرا ارهههههههههه
پاسخ:
عجیبه که من رو نمی بینی
بقیه ی حرفام رو هم درخورش نیستی که بنویسم
یازهرا
سلام 

زمان پیامبر غم داغ بود و زخم زبون ادمای کافر... 
پیامبر هر چقدرم سختی می کشید بی واسطه با خدا حرف میزد دلش نمی گرفت چون خدا رو بی واسطه داشت ... 

الان هم داغ هست هم نیش وزخم زبون همه ادمایی که مسلمونن... 
و خدا با حجاب هست ... نمی شه صداشو بی واسطه شنید .... 

همش ... صبر ... صبر ...صبر .... 

چرا خدا باور نمی کنه بعضی وقتا ادم کم میاره؟
کاش وقتی می گفتی خدا خستم می بردت پیش خودش.... 

هعی........
خداشکرت..... 


ببخشید دلم گرفته بود این متن رو که خوندم دیگه اشکم در اومد
پاسخ:
سلام
خوشحالم بابت اشک هاتون
ممنونم ازتون که بهم لطف وافر دارید
می تونین رنگ دو وبلاگمو درست کنین؟؟
پاسخ:
چند روز تحمل کنید داداش
سلام مطالب روبرای نشریه دانشگاهمون لازم دارم
میشه کپی بردارم ؟
پاسخ:
صلواتی که رو ضمیمه ش هست برای من کفایت می کنه
  • محمدجواد فروغی
  • اقای ناشناس بی بصیرت . گیرم اقای شریفی رفته باشه توکه موندی چیکار کردی؟  اقا مهدی هرجا باشه رو چشم ما جا داره ولی امثال شماها...
    پاسخ:
    ای بابا
    طرف خودش، خودش رو گول می زنه

    شنیدم  حاجی پرتت کرده بیرون .میگن همه جا تو رو میخوان.
    اره
    پاسخ:
    اللهم اشفنی و اشف کل مریض
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">