میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

شرح دل

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

راهم به سمتت کج شد و راه کجم هموار شد

وقتی به تو نامحرمم ابراز عشق انکار شد

در پیچ تاب جاده ها، تا وصل و دیدار شما

دل دل کنان بی دل شدم، دل محو روی یار شد

در وقت دیدار شما، در آن غروب نازنین

گیسوی تو بیرون زد و زلفت به شکل دار شد

من عاشق تیرت شدم، حتی اگر هفت تا شود

اصلاً برایت سر دهم، بانوی من سردار شد

تو ماهری در ترجمه، حال مرا معنا بکن

با منطقت پرواز کن که منطق عطار شد

جان جهانی را بگیر، آن را بده به جام من

تا هی برایت جان دهم، بانوی من عیار شد

  • میم شین

نظرات (۴)

سلام
خیلی زیبا بود، از خودتون بود؟

قالبتون هم خیلی خوب شده، مبارک باشه
دیروز فهمیدم یکی از دوستانم که خواننده ی خاموش دلانه هست خواننده ی خاموش اینجا هم هست 
می گفت هر موقع دلش می گیره میاد و متنای شما رو می خونه
به نظرم خیلی عالیه وقتی بتونی حال دیگران رو خوب کنی اونم با انتقال یک حس خوب معنوی
پایدار باشید

یاعلی
پاسخ:
سلام
بله شعر از بنده ست
دوستان لطف دارن به حقیر
سلام
شعر قشنگی بود ، موفق باشی
 فکر کردم اشتباه اومدم ،خیلی عالیه مبارک باشه ( شرمنده این رو میگم انگار جون تازه گرفته وبلاگ )
انشاءالله موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنون
چه طبع شعری...

پاسخ:
عجب
راستی این پست مخاطبی داره؟

به خاطر تبریک نظر بالا گفتم:D
پاسخ:
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">