میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

معرفی

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ب.ظ

قسم به نون

و قلم

و حالا از این به بعد

نون با میم می نویسند

و دلیل عوض شدن اسم اینجا هم همین است

  • میم شین

نظرات (۱۳)

  • محدثه انصاری
  • چه خوب که بالاخره تصمیمتون رو گرفتین که چی بنویسید و چی کار کنید فضای وبتون خیلی بهتر شده و یه سوال الان این وب د نویسنده داره که میم و نون باهم مینویسندش
    پاسخ:
    بله
  • محمد علی مرادی
  • سلام
    نویسنده دیگری اضافه شده؟!؟!؟!؟!
    پاسخ:
    بله
  • محمد رمضانی
  • همگی 
    پاسخ:
    ...
    سلام
    معرفی جالبی بود
    اتفاقا برای من هم جالب بود تغییر نام 
    موفق باشند و باشید ان شالله

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    تشکر بی اندازه
  • میلاد فرضی زاده
  • به به ...
    خیلی هم عالی ...
    دستتون هم درد نکنه
    پاسخ:
    به به
    خیلی هم علی
    دست خودت هم درد نکنه
    سلام
    قالب نو مبارک
    به روزم...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    در اسرع وقت سر می زنم بهتون
    سلام
    خوشحال میشم به وبلاگ بنده سر بزنید و نظری بدهید...
    در ضمن حاضر به تبادل لینک نیز هستم...(شما لینک شدید)
    پاسخ:
    سلام
    خدا خیرتون بده
    سلام... تبریک میگم بهتون با این چیدمان قشنگ نون و میم... موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام
    من همون صاحب وبلاگ levelseven.blog.ir هستم(محمدعلی مرادی)
    خوشحال میشم به وبلاگ جدیدم سر بزنید و نظرتون رو بگید...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    سر زدم
    دمتون گرم
  • ترنم تنهایی
  • سلام

    خودتون دیگه نمی نویسید؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    بنده هم می نویسم
    سلام
    خوبست وخیر

    یاعلی
    پاسخ:
    ُسلام
    ممنون
    گاهی نگاهی ب کافه من بنداز
    پاسخ:
    چشم

    ایشون حضرت بانوتون هستن ان شاءالله؟؟؟
    پاسخ:
    بله ان شاء الله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">