میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

معجزه

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ
معجزه ای!
معجزه ای دل انگیز.
هر لحظه ام را معجزه می کنی
ثانیه ثانیه عمرم به دل می نشیند
حتی با غصه هایش!
چون خالقش تویی
رنگین کمان احساسم را تو با الماس وجودت رنگین می کنی
عزیز دل همه ای
دردانه ی قلبمی
نگین انگشتر رویاهایم تویی
یگانه زمرد خیالم
قصه ساز خاطرات کودکی ام تویی
دعای خیری
آرزویم این است ستاره ای شوم در آسمانت
کجایی هم خانه ی دلم؟
خودت را نشانم بده که دیوانگی ام به هفت آسمان نکشد
مجنون شده ام و پرسه زنان در کوچه های دلتنگی قدم می زنم
با یادت جان می گیرم
موجی از اشتیاق و شوق دریای دلم را متلاطم می کند
با هر نفس عهد و پیمان خلقت را زنده می کنم
خدایا آرامش جانم!
بیشتر از همیشه دوستت دارم
عاشقت: نون.ر
  • ن.ر

نظرات (۲)

سلام
خوش آمدید
آرامشی لبریز از یاد خدا نصیبتون

یاعلی
پاسخ:
سلام
خدا خیرتون بده
like
پاسخ:
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">