میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

شرح سفر

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ق.ظ

شرح مختصری از سفر مشهدم

ضعف های شعر رو نادیده بگیرید

در این مشهد که من رفتم

هوا ناجور سوزان بود

میان فصل پاییزیم

ولی گویی زمستان بود

***

دلم دستش رها گشت و

دلم در تاب و در تب بود

زمان اولین دیدار

همان روز و همان شب بود

***

کنار گنبد زردت

که با سیم و زرم بودم

برای بار اول بود

که من با همسرم بودم

***

خلاصه عشق می کردم

شب عباس با بانو

و بانو رفت پیش او

کنار ضامن آهو

***

خیالم راحت راحت

که بانو پیش تو آمد

منم گفتم به آقایم

که قوم و خویش تو آمد

***

شنیدم که تو با مهری

تو بابای زنم هستی

جسارت می کنم اما

تو بابای منم هستی

***

نمی دانم چه شد آن جا

کنار مرقد پاکت

نمی دانم امان دادی

و برگ سبز در پاکت؟

***

من از تو دفعه ی قبلی

کمی باران طلب کردم

و باران خوب بارید و

گل و گلدان طلب کردم

***

و حالا من بدهکارم

که یک گل قسمت کردی

تو با لطف فراوانت

دوباره دعوتم کردی

***

دوباره شد وداع با تو

امام و صاحب هر دشت

تمام سعی من اینست

شود هشتم گروی هشت

  • میم شین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">