میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

به امید گوشه ای نگاهی تا نگاه من و تو عوض شود

میم شین

در این فضا سعی شده در کمال ایجاز و اختصار و با نگاهی نو و جدید به بررسی مسائل اطراف پرداخته شود.
شاید اگر من رنگ عمل به نوشته ها بزنم و با وجودم قلم بسایم بهتر شود.
دعا کنید

پیام های کوتاه
  • ۱ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۹
    بهار
  • ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۱
    شفا
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۱۱
    سگ
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ - مینا
    عالی
  • ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۲ - باران
    ...
پیوندهای روزانه

دعای مادرم - 2

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

مادرم این گونه دعا می کند:

ارزقنا من فضلک الواسع رزقاً حلالاً طیباً و لا تحوجنا و لا تفقرنا الی احدٍ سواک
روزیِ حلال و پاک از فضل وسیعت روزی مان کن
شاید خواجه عبدالله انصاری از این دعا این گونه نوشت: و مگذار ما را به که و مه
یاد این آیه هم افتادم:
یا ایها الناس انتم الفقراء الی الله
یاد این هم افتادم:
گدای دورِ گردم/دورِ گنبدت می گردم

سحر نوشتم:

وقتی نگاهم می کنی لب های من تر می شود
این گونه آسان می شود روزه در این روز بلند

نظرات (۵)

سلام
حاجتمان را بده مادر...
پاسخ:
سلام
الهی امین
 امام صادق علیه السلام فرمودند:
لا یَنالُ شَفاعَتَنا مَن استَخَفَّ بِالصَّلاةِ؛

هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.

(فروع کافی،ج3،ص270)

پاسخ:
...
  • محمّد خسروی
  • سلام داداش
    نمی دونم خوب می نویسی و من نمی فهمم یا خوب نمی نویسی و به دلم نمی شینه ولی خداقوت

    پاسخ:
    ُسلام
    ممنون از صراحتتون
    سعی می کنم اصلاح بشم
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجم

  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    ماه رمضان بر شما مبارک ...

    دعوتید به روزه: روش نوین درمان بیماری ها

    http://heyateketab.blog.ir/post/107
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">